کد: 13950727162455611

گشایش هجدهمین همایش صنایع دریایی ایران درجزیره کیش

کد: 13950727162455611

https://goo.gl/0K37DW

، تهران , (اخبار رسمی): هجدهمین همایش صنایع دریایی ایران با حضور مقامات لشکری و کشوری دقایقی پیش در جزیره کیش گشایش یافت.

گشایش هجدهمین همایش صنایع دریایی ایران درجزیره کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این همایش با حضور امیر دریابان شمخانی دبیر و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مهندس سعید نژاد معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، امیر سرتیپ حاتمی قائم مقام وزیر دفاع و جمعی از مسئولان محلی کیش  در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

در این همایش نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با محورهای دهگانه مدیریت و اقتصاد دریایی، صنایع نفت و گاز دریایی، دریانوردی و حمل و نقل دریایی، قوانین، مقررات و استانداردها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست دریایی، شرایط محیطی دریا، طراحی و ساخت شناورهای دریایی، تاسیسات ساحلی و فراساحلی، فناوری های نوین و انرژی های تجدید پذیر دریایی و سرمایه های انسانی، برگزار می شود.

در راستای محورهای دهگانه این همایش نیز حدود 500 مقاله از اساتید، دانشجویان، اندیشمندان و صاحبنظران صنعت دریایی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که با بررسی کمیته هیأت علمی، بیش از 370 مقاله پذیرش شد که در دو مجموعه به زبان های فارسی و انگلیسی این مقالات در همایش ارائه می شود. در نهایت در پایان روز دوم این همایش از 3 مقاله برتر نیز تقدیر می شود.

ترسیم بزرگترین نقاشی دریایی، بازدید از مزرعه پرورش ماهی در قفس، بازدید از شناورها و طرح توسعه بندر و کارخانه کشتی سازی کیش و گشت دریایی، غرفه شهدای غواص و غرفه بومیان کیش از برنامه های جانبی این همایش است.

گفتنی است، این همایش در 6 سالن موازی طی روزهای 27 و 28 مهر در مرکز همایش های بین المللی  کیش برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش