اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162725833

قرارداد دوجانبه محک با مؤسسه خیریه کسا

کد: 13950728162725833

https://goo.gl/3qa4P3

، تهران , (اخبار رسمی): محک در راستای تسریع و تسهیل ارایه خدمات درمانی و حمایتی به کودکان مبتلا به سرطان با مؤسسه خیریه کسا (مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اصفهان) قرارداد دوجانبه امضا کرد.

قرارداد دوجانبه محک با مؤسسه خیریه کسا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی محک، در این قرارداد که خرداد ماه 1395 منعقد شد، تسهیل دسترسی به خدمات محک، پرداخت هزینه‌ها در محل و تداوم مسیر درمان برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با هدف ارائه عادلانه خدمات حمایتی در اصفهان مورد توافق قرار گرفت تا هیچ کودکی به‌دلیل فقر و ناتوانی از خدمات درمانی و حمایتی برای مبارزه با سرطان محروم کند.

طی این قرارداد دوطرفه، با اتکا به توانمندسازی مؤسسه جدیدالتأسیس توسط مؤسسه خیریه محک، مقرر شد تا در سال اول 85 درصد از هزینه‌ها را محک و 15 درصد مابقی توسط مؤسسه خیریه کسا تأمین شود و به تدریج با گسترش فعالیت‌های این مؤسسه منابع لازم برای درمان کودکان تحت حمایت آن از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران مؤسسه خیریه کسا تأمین شود.

توانمندسازی مؤسسات خیریه در حوزه سرطان کودکان در استان‌های کشور از روش‌های توسعه ارائه خدمات همه‌جانبه محک در حمایت از فرزندان‌اش است. نظارت مستمر دوجانبه از سوی محک و سایر مؤسسات همکار فعال در حوزه سرطان کودک در شهرستان‌ها موجب می‌شود، شایسته‌ترین خدمات در محل زندگی کودک و خانواده ارائه شود. با این روش استحکام نهاد خانواده و امنیت شغلی والدین به واسطه جلوگیری از مهاجرت و به دنبال آن تأمین امنیت روانی کودک و دیگر اعضای خانواده بیش از پیش فراهم می‌شود.

ظرفیت‌سازی و کمک به ایجاد مؤسسات مردم‌نهاد بومی در حوزه سرطان کودک می‌تواند در فراگیری و یکپارچه‌سازی خدمات همه‌جانبه به فرزندان این سرزمین مؤثر باشد.

محک مشتاقانه برای فراهم ساختن فرصت‌های همکاری و انتقال تجربیات خود در حمایت همه‌جانبه از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان با دیگر مؤسسات و سازمان‌ها تلاش می‌کند. از این‌رو با هدف توانمندسازی مؤسسات خیریه حوزه سرطان کودک در شهرستان‌ها، از دیگر بانیان نیکوکار دعوت می‌کند در مسیر مبارزه فرزندان سرزمین‌مان با سرطان همراه شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]