اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162945699

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی :

فانی استعفا نداده است

کد: 13950728162945699

https://goo.gl/XU0b85

، تهران , (اخبار رسمی): علی اصغر فانی ،وزیرآموزش و پرورش استعفا نداده است.

فانی استعفا نداده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمد فاضل، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی پیرامون خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای وزیرآموزش و پرورش گفت: خبر استعفای  علی اصغر فانی که در فضای مجازی منتشر شده است نادرست بوده وعاری از صحت می باشد و وزیرآموزش و پرورش استعفا نداده است .

فاضل از رسانه ها خواست با توجه به حساسیت اخبار دستگاه تعلیم و تربیت و پر مخاطب بودن این وزارتخانه تنها بعد از اطمینان از صحت اخبار نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش