اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162955699

وزیر آموزش وپرورش خبرداد

استاندارد سازی سامانه گرمایشی 50هزار کلاس درس

کد: 13950728162955699

https://goo.gl/P9mKIB

، تهران , (اخبار رسمی): امسال با تخصیص اعتبارات خوب از سوی دولت، سامانه گرمایشی 50هزار کلاس درس استانداردسازی می شود و انتظار می رود این مهم بزودی انجام شود.

استاندارد سازی سامانه گرمایشی 50هزار کلاس درس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علی اصغر فانی ،وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر  گفت: دولت اعتباراتی را مصوب کرد تا بتوانیم امسال سامانه گرمایشی مدارس را استاندارسازی کنیم .

او افزود: هر چه استان ها در بحث استانداردسازی سامانه گرمایشی اعتبار تخصیص دهند، وزارت آموزش و پرورش بیش از آن اعتبار تخصیص خواهد داد.

به گفته وزیر آموزش و پرورش  6 هزار میلیارد ریال برای تامین شیر مدارس در سال تحصیلی جاری اختصاص یافته است.

فانی با اشاره به اهمیت توزیع شیردر مداس و تلاش این وزراتخانه برای تامین آن افزود: دولت اعتبارات لازم را برای تامین شیر مدارس در کشور تخصیص داده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش