اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163225566

با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو (WTF) صورت گرفت

حضور ذوالقدری در سمینار فدراسیون جهانی تکواندو

کد: 13950728163225566

https://goo.gl/tnBG28

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین گردهمایی مربیان تکواندو پیش از بازی‌های المپیک 2020 از دوشنبه (26 مهرماه) به مدت 5 روز در «سئول» کره جنوبی در حال برگزاری است.

حضور ذوالقدری در سمینار فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو برای ارتقا و بهبود تکواندو پیش از المپیک 2020 توکیو اقدام به برگزاری اولین گردهمایی صاحب نظران عرصه تکواندو در «سئول» کره جنوبی کرده است و بر این اساس 30 نفر از مربیان حرفه‌ای دنیا را به این سمینار دعوت شده‌اند و از ایران نیز غلامحسن ذوالقدری در این رویداد مهم حضور دارد.
از المپیک سال 2008 تاکنون تغییرات زیادی در سیستم داوری و امتیازدهی تکواندو اتفاق افتاده تا رقابت‌ها در سلامت کامل برگزار گردد و از مهمترین و موثرترین اقدامی که در این راستا صورت گرفته است، استفاده از هوگوهای الکترونیکی و سیستم بازپخش ویدئویی می‌باشد. هوگوی الکترونیکی باعث تغییر در رشته تکواندو از سبک قدرتی به سبک تاکتیکی شده و این موضوع هیجان مبارزات را کاهش داده است. فدراسیون جهانی با هدف برطرف نمودن این مساله اولین گردهمایی را برگزار کرده تا تکواندو در سراسر دنیا بتواند تماشاچیان و رسانه‌های بیشتری را جذب نماید.
غلامحسن ذوالقدری که یکی از باسابقه و پرتجربه ترین تجربه ترین مربیان کشورمان می باشد نیز از سوی فدراسیون جهانی تکواندو به عنوان نماینده ایران به این سمینار دعوت شده تا در راستای توسعه و جذابیت بیشتر مسابقات تکواندو در المپیک 2020 به سخنرانی بپردازد.
در این گردهمایی مربیان حاضر درباره تغییرات مقررات رقابت‌ها، سیستم کسب سهمیه و قوانین مربوط به ظاهر بازیکنان همچون طراحی لباس‌ها و هوگوهای الکترونیکی اظهار نظر می‌کنند.
نظرات و پیشنهادات مطرح شده از سوی مربیان در صورت تایید مدیران ارشد اجرایی در مجمع عمومی فدراسیون جهانی که 25 آبان ماه سال جاری در شهر «بورنابی» کانادا مطرح می‌گردد و با اخذ رای لازمه اجرا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش