اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164136431

میزبانی کارآفرینان گردشگری تهران در پنجمین رویداد ایران

دومین توریسم آپ تهران برگزار شد

کد: 13950801164136431

https://goo.gl/8sFa3b

، تهران , (اخبار رسمی): این رویداد که از کرمان آغاز شده است، ماهیانه به صورت رایگان در شهرهای مختلف ایران برگزار میشود و دومین برنامه تهران سه شنبه 27مهر ماه برگزار شد.

دومین توریسم آپ تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی توریسم آپ،  توریسم آپ رویدادی در جهت اعتلای کارآفرینی و جامعه‌سازی در صنعت گردشگری ایران است که از  کرمان آغاز شده است و ماهیانه به صورت رایگان در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دومین برنامه تهران سه شنبه 27مهر ماه برگزار شد.

توریسم آپ ترتیب زمانی مشخصی برای هر شاخه در نظر گرفته است، دومین دوشنبه هر ماه در کرمان، سومین سه‌شنبه در تهران و آخرین دوشنبه در اصفهان کارآفرینان زنجیره ارزش گردشگری و متخصصین فناوری اطلاعات گرد هم آمده و علاوه بر آشنا شدن با افراد حاضر و گسترش شبکه‌ی خود، از مطالب ارزشمند سخنرانان در ارائه خود در جهت انتقال تجربه‌ی کارآفرینی در گردشگری، ترسیم مسیر گردشگری کشور و در جریان قرار گرفتن تحولات و رویدادهای فصل گذشته استفاده می‌کنند.

دومین توریسم آپ تهران که به دلیل همزمانی با عاشورای حسینی با یک هفته تاخیر برگزار شد، در سالن مگفا میزبان کارآفرینان و علاقه‌مندان گردشگری بود.

سید علی طبیب زاده، از بنیانگذاران توریسم آپ با خوش آمدگویی و ارائه‌ای در مورد کلیت، اهداف و رویکرد توریسم آپ، دومین رویداد تهران را آغاز کرد.

طبیب زاده در این ارائه، از کمبودهای جامعه فعالین گردشگری ایران و راهکارهای توریسم آپ برای بهبود این جامعه گفت و هدف شروع این مجموعه رویدادهای سراسری در ایران از کرمان را به عنوان پیام توریسم آپ برای مبارزه با تمرکزگرایی در تهران بیان کرد.

پرهام باغستانی، دومین ارائه این رویداد را بر عهده داشت، باغستانی که از فعالین وب در ایران و از افراد پیشرو در بهبود جامعه کارآفرینان به خصوص در حوزه وب است در مورد نقش سرویس های برپایه موقعیت در توسعه گردشگری ایران ارائه تخصصی و دقیقی برای شرکت کنندگان آماده کرده بود.

در این ارائه، باغستانی عدم وجود محتوا و سرویس‌های مفید و به روز گردشگری ایران به زبان‌های فارسی و انگلیسی که منجر به ضعف آگاهی‌سازی گردشگران خارجی و داخلی و همچنین نتایج نامطلوب و نامربوط در موتورهای جستجو شده است، به عنوان کلیدی‌ترین دغدغه مطرح کرد.

باغستانی: «بیش از 52درصد افراد از اپلیکیشن‌های موبایلی برای رزرو هتل در سفر استفاده می‌کنند.»

اتاق بازرگانی ایران، مدتهاست که نگاه مثبتی به صنعت گردشگری دارد و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از فعالترین کمیسیون های تخصصی این پایگاه بخش خصوصی در ایران است.

لیلا مرادی، مسئول روابط عمومی کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی،‌صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان یکی از دست‌اندرکاران نهادی کلیدی در زنجیره ارزش گردشگری سخنران سوم این رویداد بود.

توریسم آپ طبق توضیحات برگزارکنندگانش، در صدد است که با شکل دادن هیات علمی ناظر بر شاخه‌های خود، کیفیت علمی بالا و حرکت در مسیری هدفمند داشته باشد.

توریسم آپ بر اساس چرخه فصلی در هر شاخه برگزار میشود، برنامه اول هر فصل که به نام سرفصل نام گذاری شده است،‌سیر تحولات فصل قبل و مسیر پیش روی گردشگری در فصل بعد را شرح میدهد و دو رویداد بعدی آن فصل این مسیر را حول موضوع تخصصی پیشنهاد شده توسط هیات علمی رویداد ادامه خواهند داد.

مسئول روابط عمومی کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران در راستای ساختار و اهداف رویداد سرفصل پاییز، در مورد اتفاقات صنعت گردشگری در تابستان و رویدادهای پیش رو در پاییز صحبت کرد.

پس از ارائه بخش اول سخنرانی‌ها، شرکت کنندگان توریسم آپ در حین صرف پذیرایی به شبکه سازی و آشنا شدن با یکدیگر پرداختند.

جاوید مومنی، دیگر بنیانگذار توریسم آپ پس از شبکه سازی شرکت کنندگان شروع به رونمایی از نسخه 1.0.0 بستر آنلاین توریسم آپ کرد.

در این نسخه که به صورت آزمایشی راه اندازی شده، دو بستر اصلی در نظر گرفته شده است، دو بستری که هر دو در ساختن جامعه کارآفرینان و فعالان گردشگری میتوانند نقش موثری ایفا کنند.

بستر اول، بستر محتوایی بوده که جریانی از محتوا راجع به رویدادها، ارائه‌های سخنرانان، مطالب منتشره، افراد شرکت‌کننده، حامیان و برگزارکنندگان در اختیار کاربران توریسم آپ سراسر ایران قرار می‌دهد.

بستر دومی که در نظر گرفته شده، بستر ارتباطی بوده که در آدرس network.tourismup.ir در درسترس است، هر کدام از شرکت کنندگان میتوانند پروفایل شخصی خود را داشته باشند و با استفاده از این پروفایل، در گروه ها و بخش‌های مختلف این شبکه آنلاین مشارکت کنند و به ارتباط و تبادل نظر با سایر کاربران بپردازند.

ابراهیم زرگران، از برگزارکنندگان توریسم آپ اصفهان آخرین سخنران دومین رویداد توریسم آپ تهران بود.

زرگران ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری رویدادهای کارآفرینی در شهرهای مختلف از تجربیات و ایده‌های خود در مربی‌گری و برگزاری رویدادهای کارآفرینی در حوزه گردشگری سخن گفت.

بر اساس آماری که از کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد الکترونیک منتشر شده است، اصفهان رتبه دوم ایران را دارد، و برگزاری رویدادهای متعدد و تخصصی یکی از مهمترین دلایل رشد اصفهان در میان دیگر شهر ها بوده است.

دومین توریسم آپ تهران راس ساعت برنامه ریزی شده به پایان رسید و برگزار کنندگان همه شرکت کنندگان را برای حضور در برنامه بعدی که در سومین سه شنبه ماه آینده، 18 آبان ماه برگزار خواهد شد دعوت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توریسم آپ

توریسم اپ رویدادی در جهت اعتلای کارآفرینی و جامعه‌سازی در صنعت گردشگری ایران است. این رویداد که از کرمان آغاز شده است، ماهیانه به صورت رایگان در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. توریسم آپ ترتیب زمانی مشخصی برای هر شاخه در نظر گرفته است.دومین دوشنبه هر ماه در کرمان، سومین سه‌شنبه در تهران و آخرین دوشنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]