اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164295791

در دیدار رئیس و مدیر روابط بین الملل مراکز حلال ایران و اسپانیا عنوان شد

ایران مهمترین صاحب نظر در حوزه محصولات حلال

کد: 13950801164295791

https://goo.gl/0P9TOc

، (اخبار رسمی): نشست مشترک رئیس مرکز تحقیقات حلال کشور با مدیر روابط بین الملل مرکز حلال اسپانیا برگزارشد.

ایران مهمترین صاحب نظر در حوزه محصولات حلال

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ،در این جلسه که با محوریت گسترش همکاری،تبادل اطلاعات و تجارب در ویژگیها و مصادیق غذاهای حلال از لحاظ آخرین یافته های علمی برگزار شده بود درباره تحقق یا عدم استحاله یا عدم آن در برخی محصولات حرام بحث و گفتگو شد.
 بهروز جنت، رئیس مرکز تحقیقات حلال ومدیر کل نظارت بر فراورده های غذایی سازمان غذا و دارو بعنوان طرف ایرانی ضمن ارائه فعالیتهای مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی برخی از سخنان خود را به موضوع صدور گواهی حلال اختصاص داد.
در ادامه باربارا رویز ، مدیر روابط بین الملل مرکز حلال اسپانیا با برشمردن برخی از فعالیتهای موسسه متبوعش آمادگی خود و همکارانش را برای توسعه تبادل اطلاعات و  درحوزه حلال اعلام کرد.
وی همچنین خواهان انجام اقدامات علمی و تحقیقاتی با مرکز تحقیقات حلال جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین صاحبان نظر در مفهوم کاربردی محصولات حلال شد.مرکز حلال اسپانیا به عنوان یکی از موسسات بین المللی مهم در این حوزه غذا های حلال فعالیت می کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]