استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی باکو

کد: 13950801164475842

https://goo.gl/r6C2D8

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایشگاه بین المللی ساختمان باکو، محصولاتی مانند سیمان، بتن، تجهیزات آشپزخانه، انواع ورق های فلزی، شیرآلات، کلید و پریز برق و اتصالات از جمله مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته شده ایرانی در این نمایشگاه است.

استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی باکو

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، مصالح ساختمانی ایرانی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه بین المللی ساختمان  باکو مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که با شرکت 298 واحد تولیدکننده از 26 کشور برگزار شده است یازده واحد تولیدی ایرانی نیز تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند. سیمان، بتن، تجهیزات آشپزخانه، انواع ورق های فلزی، شیرآلات، کلید و پریز برق و اتصالات از جمله مصالح ساختمانی به نمایش گذاشته شده ایرانی در این نمایشگاه است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش