اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164725807

درخشش جدید " آسمان "در میان شرکت های هواپیمایی

کد: 13950801164725807

https://goo.gl/Dw7pxa

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هواپیمایی آسمان از بین 14 شرکت داخلی موفق به کسب مقام اول در تعداد پرواز، ساعت پرواز و مسافر حمل شده در ایران شد.

درخشش جدید " آسمان "در میان شرکت های هواپیمایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری،حسین علایی ،رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی کشور"آسمان"با اعلام این خبر و با بیان اینکه این شرکت هواپیمایی در سال گذشته 37 هزار و 244 ساعت پرواز و 25 هزار و 697 سورتی پرواز داشت، گفت: این شرکت هشت هزار ساعت پرواز بیش تر از هواپیمایی جمهوری اسلامی و یازده هزار ساعت بیشتر از هواپیمایی ماهان در مسیرهای داخلی به اقصی نقاط کشور داشته است.
وی، انجام پنج هزار و 500 سورتی پرواز بیش از هواپیمایی جمهوری اسلامی و پنج هزار سورتی بیش تر از هواپیمایی ماهان را عملکرد مطلوب این شرکت عنوان کرد.
علایی ادامه داد: دو میلیون و 336 هزار و 634 مسافر در مسیرهای داخلی شبکه پرواز کشور توسط این شرکت هواپیمایی جابه‌جا شده‌اند.
وی با اشاره به ظرفیت صندلی‌های شرکت "آسمان"، که بیشترین آنها زیر 100 صندلی است،این رقم جابه‌جایی مسافران را در مقایسه با سایر شرکت‌ها که دارای هواپیماهای با ظرفیت صندلی بیشتر هستند، ارزشی راهبردی برای هواپیمایی آسمان خواند.
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی کشور، ضریب اشغال صندلی در ناوگان آسمان را 87,4 درصد عنوان کرد و گفت: این ضریب ایده آل ظرفیت در محاسبه درآمد و هزینه یک ساعت پرواز بر اساس مدل‌های جهانی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی