اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165555793

قطار تبریز ،2018 بر روی ریل های کشور

کد: 13950802165555793

https://goo.gl/UP5GjK

، تهران , (اخبار رسمی): در سال 2018 شرکت قطارهاى مسافربری رعد تبریز آماده فعالیت می شود.

قطار تبریز ،2018 بر روی ریل های کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومى سازمان میراث فرهنگى، صنایع دستى و گردشگرى، امیر حجازی،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگى، صنایع دستى و گردشگرى آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت:در سایه همگرایى و همراهى همه تلاشگران حوزه گردشگری برای نیل به هدف تبریز 2018 برنامه هاى ویژه اى براى معرفى هر چه بهتر شهر تبریز در نظر گرفته شده است.
وى گفت: در دیدار با مدیر عامل شرکت قطارهاى مسافرتى رعد تبریز و براساس توافق صورت گرفته به منظور استفاده از پتانسیل صنعت حمل و نقل ریلی در معرفى تبریز، لوگوى تبریز 2018 مسافر سفرهای قطارهاى رعد خواهد بود و بر روی کلیه واگن ها و تمام تزئینات داخلی این شرکت نقش خواهد بست.
وی بیان کرد: با توجه به حجم بالاى جابه جایی مسافران و گردشگران توسط سیستم حمل ونقل ریلى این کار با هدف شناساندن تبریز و انجام تبلیغات و اطلاع رسانى انجام می پذیرد تا در طول سفر اندیشه و اشتیاق سفر به تبریز در ذهن مسافران ماندگار شود.
حجازی خاطر نشان کرد: توجه به جایگاه ویژه شبکه حمل ونقل ریلى در رونق صنعت گردشگرى استان، اهمیت مشارکت و همکارى تمام نهادهاى فعال در عرصه گردشگرى را دو چندان مى کند.
شرکت قطارهاى مسافربری رعد تبریز از سال 1382 در بخش حمل و نقل ریلی(مسافربری)کشور بنیان گذاری شد و مجری تمامی مسیرهای ریلی کشوری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی