اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803166945791

آموزش راههای پیشگیری از مسمویت

کد: 13950803166945791

https://goo.gl/hlp7x8

، (اخبار رسمی): با هدف شناخت و پیشگیری از انواع مسمویت ها ، کلاس آموزشی با حضور داوطلبان سلامت برگزار شد.

آموزش راههای پیشگیری از مسمویت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ، شبنم نوروز زاده ،کارشناس امور داروئی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به مناسبت هفته مسمومیت با اعلام این خبر گفت: در این جلسه آموزشی انواع مسمومیت ها شامل گازگرفتگی ( گاز منوکسید کربن co )، داروئی ، سوء مصرف مواد در جوانان ، مواد غذائی و گیاهان سمی ، سموم دفع آفات ، مواد شیمیائی ، شوینده های خانگی ، گزیدگی و سایر مواردی که در مسمویت نقش به سزائی دارند مورد ارزیابی قرار گرفت .

او افزود:با توجه به اهمیت مسمومیت که در جامعه ما سالانه تعداد زیادی را به کام مرگ می کشاند همه ساله هفته اول آبان بعنوان هفته مسمومیت نامگذاری شده است و برای هر روز یک شعار در نظر گرفته می شود .

 به گفته نوروز زاده این جلسه آموزشی توسط مدیریت امور داروئی معاونت غذا و دارو دانشگاه برای داوطلبان سلامت شنبه پیش در سالن اجتماعات آفتاب این معاونت برگزار شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی