10 آبان برگزار می شود

هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصت سرمایه گذاری درکیش

کد: 13950803167125842

https://goo.gl/Ccli2X

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای توسعه فرصت های سرمایه گذاری تخصصی در کشور، نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری با حضور بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی در مرکز همایش های کیش آغاز به کار می کند.

آغازهشتمین نمایشگاه تخصصی فرصت سرمایه گذاری درکیش

به گزارش اخباررسمی به نقل شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، رضا سراج مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با تاکید بر اهمیت شناخت عرصه های سرمایه گذاری در کشور و فعالیت بیشتر در این حوزه گفت: در راستای توسعه فرصت های سرمایه گذاری تخصصی در کشور، نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری با حضور بیش از 160 شرکت داخلی و خارجی 10 آبان ماه در مرکز همایش های کیش آغاز به کار می کند.

وی از حضور چهره های شاخص سرمایه گذاری واقتصادی در این رویداد خبر داد و اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور چهره های شاخصی نظیر رئیس سازمان بورس، رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیر کل بیمه قطعی شده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اشاره به مشارکت 23 شرکت خارجی در این نمایشگاه، افزود: در راستای گسترده شدن فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری در کشور 23 شرکت از کشورهای هند، ایتالیا، سوئیس، گرجستان، ترکیه، فرانسه، امارات متحده عربی، مالزی، آلمان و انگلیس در این نمایشگاه و همایش حضور خواهند داشت.

سراج درباره همایش جنبی این نمایشگاه گفت: صبح سه شنبه 11 آبان ماه همایش جانبی فرصت های سرمایه گذاری از ساعت 9 صبح الی 14 با حضور بیش از 70 کارشناس داخلی و خارجی برگزار می شود.

شایان ذکر است که سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش و هشتمین نمایشگاه تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری کشور دوشنبه 10 آبان ماه ساعت 17 با حضور چهره های شاخص عرصه سرمایه گذاری، بورس و بانک در سالن خلیج فارس مرکز همایش های کیش افتتاح می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]