اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167226317

آغاز خرید محصولات ترک و ایرانی با کارت شتاب بانک‌های داخلی

خداحافظی با بازارچه‌های اینترنتی قلابی

کد: 13950803167226317

https://goo.gl/V3DGfE

، تهران , (اخبار رسمی): اولین بازار اینترنتی بین‌المللی وارد ایران شد تا مشتریان ایرانی با یک کارت شتاب و بدون صرف هزینه بسیار برای رفتن به کشوری دیگر ،محصول خور را خریداری کنند و کمترین هزینه را بپردازند.

خداحافظی با بازارچه های اینترنتی قلابی

خریداران ایرانی بدون نیاز به کارت‌های بانکی بین المللی و تنها با استفاده از کارت‌های عضو شتاب می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به قیمت واقعی خریداری کنند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مارکالین، انقلاب دیجیتالی قابلیت‌های جدیدی را هم برای مشتری و هم برای شرکت‌های فعال در بازار خلق کرده است.با ظهور اینترنت ایده ها و نظرات مختلفی در خصوص روش های استفاده بهینه از قابلیت های آن مطرح شد.

یکی از مهم ترین آنها ایده استفاده از اینترنت جهت معاملات و خرید و فروش هایی بود که پیش از آن به صورت نقدی صوت می گرفت؛ در حال حاضر اکثر معاملات کلان از طریق بانک های اینترنتی انجام می شود و بورس های معتبر جهانی به صورت آنلاین عرضه شده و همگان از طریق اینترنت به راحتی می توانند از سهام خود را خرید و فروش کنند و عملیات بانکی خود را در کسری از ثانیه به انجام برسانند .

مشتریان دلایل متعددی برای خرید اینترنتی ذکر می کنند . بسیاری از این دلایل به خصویات منحصر به فرد محیط اینترنت شامل دسترسی جهانی به کالا و خدمات ، وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات ، امکان مقایسه محصولات و قیمتهای آنها، صرفه جویی در زمان، انعطاف پذیری در زمان خرید، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمت های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارش خرید بر می‌گردد .

شاید بتوان با توجه به مطالعات صورت گرفته عمده ترین مزیت خرید اینترنتی را راحتی دانست.

در این کار شرکت‌هایی به وجود آمد که به اسم بازارچه اینترنتی کلاهبرداری های بسیاری را انجام می دادند و در قبال پول بالایی که پرداخت می کردند یا  محصولی دریافت نمی شد یا چیز دیگری را  تحویل می گرفتندو این باعث تغییر نگاه مردم به این بازارچه ها شده بود.

طی این ماجرا، مراجع قانونی، شرایط و نکات قابل توجهی رابرای افرادی که قصد ایجاد فروشگاه اینترنتی را دارند تصویب کرده و با متخلفان برخوردی جدی کردند.

شرکت های متفاوتی در این زمینه کاری تاسیس شد که تعدادی از آنها برندهای خارجی و داخلی را وارد می کردند و در سایت مخصوص به خود به فروش می رساندند که در ابتدا خوب بود اما مشکلات خاص خود را داشتند ، به طور مثال اگر کسی یک لباس با برند خارجی را از طریق سایت خریداری می کردند  مجبور بودند برای پرداخت پول خود دنگ و فنگ های بسیاری داشتند و این هم به نوعی مورد قبول مردم واقع نشد.

اردیبشهت سال جاری، مارکالین، اولین بازار اینترنتی بین‌المللی به ایران وارد کرد وخریداران ایرانی بدون نیاز به کارت‌های بانکی بین المللی و تنها با استفاده از کارت‌های عضو شتاب می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به قیمت واقعی خریداری کنند. این بازار اینترنتی به 5 زبان دنیا از جمله فارسی قابل دسترس است.

این بازارچه آنلاین با ارائه برندهای اورجینال به صورت اینترنتی، تخفیف‌های مناسب را همراه با تحویل کالا در آدرس اعلام شده داخل ایران انجام می‌دهد و هر مشتری در سراسر ایران می‌تواند از خدمات و قیمت‌ها و خدماتی مانند ضمانت‌ها و امکان مرجوع کردن کالا را داشته باشد.

مارکالین به نوعی آغازکننده این کار شد، تا افرادی که قصد خرید کالاهایی با مارک های خاص خود را داشتند تنها با یک کارت شتاب و بدون صرف هزینه بسیار برای رفتن به کشوری دیگر ،محصول خور را خریداری می کنند و کمترین هزینه را بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مارکالین

شرکت ایپک یولی آراز ( IPEK YOLI araz ) در زمینه‌های گردشگری، ساختمان و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کند که با دو دفتر در شهرهای تهران و تبریز در حال مشارکت با شرکت‌های بین‌المللی در زمینه‌های فوق است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]