اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167305807

نشست مشترک فعالان اقتصادی ایتالیا و پتروشیمی جم

کد: 13950803167305807

https://goo.gl/R9fwAM

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان اقتصادی ایتالیا در نشستی مشترک با مدیران پتروشیمی جم دیدار و گفت و گو کردند.

نشست مشترک فعالان اقتصادی ایتالیا و پتروشیمی جم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بزرگ ایتالیا که با هدف بررسی زمینه های سرمایه گذاری در حوزه نفت و پتروشیمی ایران از طریق بانک های بزرگ اروپایی به ایران سفر کرده اند، درباره امکان سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران با مدیران پتروشیمی جم گفت و گو کردند.
 حسین میرافضلی،مدیرعامل پتروشیمی جم در این نشست با استقبال از سرمایه گذاری ایتالیایی ها در صنعت پتروشیمی ایران گفت: پتروشیمی جم قصد دارد فعالیت های خود را در حوزه های مختلف توسعه دهد به همین دلیل نیز علاقه مند به همکاری با سرمایه گذاران خارجی برای ایجاد واحدهای جدید در این شرکت است.
 میرافضلی تصریح کرد: پتروشیمی جم تلاش می کند دو واحد PDH و PP راه اندازی کند که احداث این واحد ها فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در صنعت پتروشیمی ایران است.
ارنستو پائولیو، سرپرست گروه سرمایه گذاران ایتالیایی نیز در این نشست، گفت: این گروه ایتالیایی علاقه مند به فعالیت اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران است و حاضر است برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران از بانک های بزرگ اروپایی نیز استفاده کند تا یک همکاری بلند مدت شکل گیرد.
پائولیو با استقبال از پیشنهاد طرف ایرانی برای سرمایه گذاری بر روی واحد های PDH و PP پتروشیمی جم، اظهار داشت: این پیشنهاد به سرعت بررسی می شود که امیدواریم در آینده نزدیک، با برگزاری نشست های بیشتر، تفاهم دو جانبه مناسبی در این زمینه ایجاد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته