اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167505596

علامت استاندارد همبرگر «ژوله» جعلی است

کد: 13950803167505596

https://goo.gl/2R49cu

، تهران , (اخبار رسمی): در بازرسی انجام شده از محل توزیع، تمرکز و فروش محصولات غذایی در طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استانداردها) همبرگر با نام تجاری ژوله محصول شرکت فرآورده های گوشتی فهام با درج علامت جعلی استاندارد، اقدام به پخش محصول خود کرده است.

علامت استاندارد همبرگر «ژوله» جعلی است

به گزارش اخباررسمی به نقل از کانون صنایع غذایی ایران، محمد رحیم بهره‌مند مدیرکل استاندارد بوشهر گفت: در بازرسی انجام شده از محل توزیع، تمرکز و فروش محصولات غذایی در طرح طاها(طرح اجرای هماهنگ استانداردها) همبرگر با نام تجاری ژوله محصول شرکت فرآورده های گوشتی فهام به آدرس کیلومتر 18 جاده شیراز، کوار با علامت استاندارد مشاهده شد که با استعلام انجام شده از استاندارد فارس مشخص شد علامت درج شده بر روی محصول جعلی است.

بهره‌مند عنوان کرد: از تمام هم‌استانی‌های عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده این محصول مراتب را به اطلاع کارشناسان این اداره‌کل برسانند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند.
وی افزود: مصرف‌کنندگان می‌توانند با ارسال کد 10 رقمی منحصر به فرد درج شده در زیر نشان استاندارد از اطلاعاتی شامل نام فرآورده، تاریخ اعتبار پروانه استاندارد، نام واحد تولیدی، نام استان و شهرستان محل تولید، نوع استاندارد و وضعیت پروانه اطلاع پیدا کنند و با اطمینان بیشتری نسبت به خرید محصول اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]