اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167666023

از پنج کتاب ایرانی

دو کتاب کانون در آثار برگزیده کتابخانه مونیخ 2016

کد: 13950803167666023

https://goo.gl/sQG0RP

، تهران , (اخبار رسمی): دو کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه با سه کتاب دیگر ناشران ایرانی به فهرست کتاب‌های برگزیده کتاب‌خانه مونیخ آلمان سال 2016 راه یافته است.

دو کتاب کانون در آثار برگزیده کتابخانه مونیخ 2016

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دو عنوان کتاب، «زیبا صدایم کن» نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده و «اسب و سیب و بهار» نوشته‌ی احمدرضا احمدی وارد این کاتالوگ شده این درحالی است که سهم ایران در کاتالوگ سال 2016 پنج عنوان کتاب است.

همچنین کتاب‌های «کارنامه‌ات را قایم کن» نوشته‌ی معصومه انصاریان از نشر پیدایش، «ساندیچ ساز مودم اسبی باف»، نوشته‌ی مهدی رجبی، از نشر افق، «دوست بزرگ» نوشته‌ی بابک از کتاب نیستان وارد این کاتالوگ شده‌اند.

تصویر کتاب دامادی آقا کلاغه نیز در تقویم سالیانه ی کتابخانه ی مونیخ به چاپ رسید و تصویر کتاب دیگری نیز از کانون برای چاپ در تقویم سال 2018 انتخاب شده است .

کتاب‌خانه بین‌المللی مونیخ ویژه نوجوانان با بیش از پنجاه سال سابقه فعالیت و نیز بیش از پانصد هزار عنوان کتاب از سراسر جهان، شهرت دیرینه‌ای دارد.

این کتاب‌خانه هر سال مجموعه‌ای با عنوان White Ravens منتشر می‌کند. کتاب‌ها از کشورهای مختلف از سوی متخصصان ادبیات کودک و بر اساس شیوه‌های نوآورانه در متن و تصویر بررسی و انتخاب می‌شود.

بر اساس این خبر، عنوان کتاب‌ها به همراه مشخصات آن‌ها و خلاصه‌ای از کتاب در این مجموعه منعکس شده است. کاتالوگ امسال شامل200 عنوان کتاب از 60 کشور جهان است که به 42 زبان چاپ شده‌اند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب