اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168355791

هیچ رنگی برای تتو تأئید نشده است

کد: 13950804168355791

https://goo.gl/1MpWsl

، (اخبار رسمی): تاکنون هیچ رنگی برای تتوی ابرو از سوی معاونت غذا و داروی استان تأئید نشده است.

هیچ رنگی برای تتو تأئید نشده است

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ،فرزانه حیدری ،مدیر غذا و محصولات آرایشی بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اعلام این خبر گفت:برخی از رنگ‌هایی که در تتو ابرو توسط آرایشگرها استفاده می‌شود آلرژی‌زا هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تست‌های لازم روی رنگ تتوی ابرو انجام نمی‌گیرد متأسفانه  با انجام این مهم اثر برجسته(اسکار) روی بافت پوست فرد ایجاد می‌شود.
حیدری بیان کرد: در برخی موارد که حساسیت شدیدتر شود منجر به مسمومیت و عارضه بیشتری در افراد خواهد شد.
مدیر غذا و محصولات آرایشی بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: به منظور پیشگیری از حساسیت‌های پوستی تاکنون هیچ رنگی برای تتو از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان تأئید نشده است.
این کارشناس ارشد صنایع غذایی یادآور شد: مجوز رنگ تتو از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، تجهیزات تتو از سوی معاونت درمان دانشگاه و مجوز کار توسط فنی و حرفه‌ای استان صادر می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی