پسته و زعفران ایرانی همچنان می درخشند

درخشش پسته و زعفران ایرانی در نمایشگاه سیال پاریس

کد: 13950804168465842

https://goo.gl/XmTFxT

، تهران , (اخبار رسمی): با پایان یافتن نمایشگاه مواد غذایی سیال پاریس فرانسه پسته و زعفران با نظر کارشناسان بین المللی حاضر در این نمایشگاه به عنوان محصول برتر شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

درخشش پسته و زعفران ایرانی در نمایشگاه سیال پاریس

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، این شرکت به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران با مشارکت وسیع و با غرفه آرایی متفاوت نسبت به سالهای گذشته در این نمایشگاه شرکت کرد.

با پایان یافتن نمایشگاه مواد غذایی سیال پاریس فرانسه پسته و زعفران با نظر کارشناسان بین المللی حاضر در این نمایشگاه به عنوان محصول برتر شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، شرکت نوین زعفران با ارائه نوآوری در زمینه تولید پودر نوشیدنی فوری از زعفران و دریافت لوح تقدیر در این زمینه بعنوان یکی از خوراکیهای برتر این نمایشگاه انتخاب گردیده و به جهانیان معرفی شد.

قابل ذکر است، 95 درصد زعفران جهان توسط ج.ا.ایران تولید می گردد و پسته نیز که گوی سبقت را از دیگر خوراکیهای جهان ربوده و در این زمینه شاخص گردیده است ، از محصولات ویژه جمهوری اسلامی ایران در زمینه صادرات غیر نفتی محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش