اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168775210

وب‌سایت بیگ ملک رونمایی شد

کد: 13950804168775210

https://goo.gl/32WMey

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیرعامل بیگ ملک از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از اول آبان خبر داد.

وبسایت بیگ ملک رونمایی شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی بیگ ملک، وب‌ سایت این مجموعه فعال در زمینه املاک و مستغلات و صنایع وابسته از تاریخ اول آبان فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی قابل دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وب‌ سایت بخش‌های ثبت و جستجوی املاک و مستغلات قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل سپردن ملک بدون عضویت و انتشار آگهی در شبکه ملکی مجازی این مجموعه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

ولی الله عطائی مدیرمسئول بیگ ملک ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و مشاورین املاک و بنگاه های اقتصادی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: به زودی نسخه بین المللی بیگ ملک نیر در دستور کار واحد طراحی و توسعه قرار میگرد و شاهد راه اندازی آن از ابتدای سال 96 خواهیم بود

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های بیگ ملک برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال طراحی مجموعه اپلیکشن های موبایل بیگ ملک هستیم.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت بیگ ملک به نشانی این وب‌سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فن آوری اطلاعات آرادپرداز

شرکت آرادپرداز - طراحی وب سایت و نرم افزار های تحت وب شامل, طراحی پورتال های خبری - سازمانی - تجاری و طراحی و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی - 02128428055

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]