اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168956023

مدیرکل کانون استان آذربایجان‌شرقی دبیر اجرایی شد

تبریز میزبان پدیدآورندگان کتاب کودک و نوجوان

کد: 13950804168956023

https://goo.gl/yNo3kz

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی هادی یوسف‌زاده را به سمت دبیر اجرایی گردهم‌آیی پدید آورندگان کتاب کودک و نوجوان منصوب کرد.

تبریز میزبان پدیدآورندگان کتاب کودک و نوجوان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این حکم که به پیشنهاد معاون تولید کانون صادر شده علاوه بر اعطای میزبانی به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز توضیح داده است: این رویداد مهم دربرگیرنده‌ی اختتامیه‌ی هجدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان، همایش علمی و همچنین برنامه‌ی دیدار پدیدآوردندگان با مخاطبان در قالب کاروان کتاب کودک و نوجوان است.

این در حالی است که هفده دوره از برگزاری این رویداد ملی هیچ‌گاه به خارج از شهر تهران منتقل نشده بود و تبریز نخستین شهری است که پس از پایتخت، میزبانی این جشنواره را بر عهده می‌گیرد.

مدیرعامل کانون در این حکم همچنین به توانایی، تعهد و تجربه‌ی یوسف‌زاده به عنوان مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی اشاره و تأکید کرده است: با توجه به اهمیت  این رویداد، انتطار می‌رود از یک سو هماهنگی با معاون تولید و دبیران هر یک از برنامه‌ها و از سوی دیگر هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای همراه و حامی مد نظر قرار گیرد.

حاجیان‌زاده در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است تا این گردهمایی بتواند کودکان و نوجوانان استان را بیش از پیش به کتاب‌خوانی تشویق کند و خاطره‌هایی ماندگار برایشان رقم بزند.

همایش ادبیات کودک و نوجوان آذر 1395 به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب