اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169066455

نویسندگان، بدون نیاز به هیچ ارگانی کسب درآمد می‌کنند

راه حلی نوین برای بهبود درآمد نویسندگان

کد: 13950804169066455

https://goo.gl/PKjSC2

، تهران , (اخبار رسمی): خرید کم کتاب،سیاست‌های انتشارات، مشکلات فرهنگی موجود و هزاران دلیل دیگر باعث می‌شود، نویسنده مجبور به کارهایی به دور از علاقه شخصی خود شود و اندک زمانی را صرف نوشتن و توانایی اصلی خود کند. اما به تازگی اتفاقی رخ داده که برای تمامی نویسندگان و حتی علاقه‌مندان به نویسندگی اتفاقی نوید بخش خواهد بود.

در این لحظه می‌توانید مطالعه کنید، بنویسید و کسب درآمد کنید.

هر فردی می‌تواند در وب‌سایت «این لحظه» ثبت نام کرده و در هر موضوعی که بخواهد بنویسد و بر اساس میزان بازدید صورت گرفته از مطلب خود، کسب درآمد داشته باشد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی وب سایت «این لحظه»، بیشتر نویسندگان در ایران با یک معضل بزرگ روبرو هستند؛ درآمد بسیار پایین نویسندگی؛همین موضوع سبب شده است بسیاری از افراد علاقه‌مند و مستعد در نویسندگی، قدم در راه نویسندگی نگذارند و نویسندگی برای آن‌ها تنها یک رویا باقی بماند.

بر اساس این گزارش، عواملی فراوانی مانند خرید کم کتاب، سیاست‌های انتشارات، مشکلات فرهنگی موجود و هزاران دلیل دیگر باعث می‌شود نویسندگان  مجبور به کارهایی به دور از علاقه شخصی خود شوند اما حالا، دنیای مجازی و تکنولوژی در تمامی زمینه‌ها در حال رشد است و در ایران نیز این صنعت از تمامی صنایع دیگر، سرعت رشد بیشتری پیدا کرده است.

بر همین پایه، بسترهایی در دنیای مجازی ایجاد شده که مختص نویسندگان و علاقه‌مندان به نویسندگی است و می تواند این وضعیت را تغییر دهد.

وب‌سایت «این لحظه» ایده‌ای نو و بسیار کاربردی را در ایران وارد دنیای مجازی کرده  که ر اساس آن، هر فردی می‌تواند در این وب‌سایت ثبت نام کرده و مطابق با علاقه‌مندی های خود شروع به نوشتن کند.

در این حوزه، نویسندگان می توانند مطالب نوشته شده را در وب‌سایت منتشر کنند و پس از انتشار مطلب، به نویسنده بر اساس میزان بازدیدی که از مطلب وی صورت گرفته  پرداخت مالی صورت خواهد گرفت.
این اتفاق و امکان، قطعا برای نویسندگان ایرانی و علاقه‌مندان به نویسندگی، امتیاژ ویژه‌ای محسوب خواهد شد؛ آنها از این پس خواهند توانست بدون نیاز به صحبت با انتشارات، روزنامه‌ها و ارگان‌ها در هر موضوعی که می‌خواهند به نوشتن پرداخته و به صورت مستقل کسب درآمد داشته باشند. 
این وب‌سایت امکاناتی را در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد تا بتوانند برای مطالب خود بازدید بیشتری جذب نموده و در نتیجه کسب درآمد بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال با استفاده از ایجاد لینک در مطالب خود خواهند توانست کاربران را دائما به خواندن و بازدید از سایر مطالبشان هدایت نمایند و در نتیجه کسب درآمد بیشتری داشته باشند. همچنین هر فرد قادر خواهد بود مطلب مورد علاقه خود را مسقیم از طریق وب‌سایت «این‌ لحظه» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. اقداماتی که در خارج از فضای مجازی امکان پذیر نیست. 
علاوه بر کسب درآمد و آزادی عمل، وب‌سایت «این لحظه» یک امتیاز ویژه دیگر را نیز برای نویسندگان و کاربران خود به ارمغان خواهد آورد؛ ایجاد و توسعه برند شخصی. قطعا نام این نویسندگان و مطالبشان در این وب‌سایت بسیار بیشتر از مجلات، روزنامه‌ها و کتاب‌ها مشاهده خواهد شد.

بر همین اساس تمامی اقشار جامعه، بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی می توانند به صورت دائمی به  مطالب مورد علاقه خود دسترسی داشته و نویسندگان خواهند توانست ارتباط خود را با جامعه حفظ کنند.

در همین راستا یک ویژگی بسیار هوشمندانه و مفید در این وب‌سایت درنظر گرفته شده تا به صورت لحظه ‌ای در وب‌سایت، به عنوان برترین نویسنده ها به مشاهده‌کنندگان وب‌سایت معرفی شوند.
گفتنی است بر اساس این اعلام، وب‌سایت «این لحظه» می تواند دریچه‌ای جدید به روی نویسندگی و علاقه‌مندان به نوشتن باشد؛چراکه این امکان تنها برای نویسندگان نیست، بلکه تمامی افراد جامعه است و مطالب مورد علاقه و نویسندگان مورد نظر خود را دنبال و حتی شاید روزی توانایی خود را در نویسندگی امتحان کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

این لحظه

این لحظه بستری است که در آن همه می‌توانند در هر موضوعی که می‌خواهند بنویسند و در وب‌سایت این لحظه به انتشار برسانند و بر اساس بازدید صورت گرفته از مطلب خود کسب درآمد نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]