اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169336094

موسسه Forrester انجام داد

معرفی برترین شرکت‌های آنتی ویروس

کد: 13950805169336094

https://goo.gl/OfLLCt

، تهران , (اخبار رسمی): برترین شرکت‌های آنتی ویروس Endpoint در بررسی موسسه Forrester معرفی و سه کمپانی امنیتی ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، سیمنتک و سوفوس در صدر قرار گرفتند .

بررسی آنتی ویروسهای تحت شبکه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش، موسسه Forrest Ware در این گزارش 15 شرکت ارائه دهنده آنتی ویروس تحت شبکه را بررسی کرده است .

از جمله معیارهای بررسی شده، می‌توان به قدرت شناسایی، پشتیبانی، رضایت مشتریا ، ویژگی های امنیتی و حفاظتی ، مدل لایسنس ، طراحی محصولات آینده و استراتژی بازاریابی اشاره داشت .

از جمله 15 شرکت آنتی ویروس مورد بررسی در این گزارش می‌توان به  شرکت‌های ترندمیکرو، سیمنتک، مکافی (اینتل سکیوریتی )، سوفوس، ای ست، کسپرسکی، لن دسک و پالو آلتو و آی بی ام اشاره کرد .

گزارش کامل این بررسی درکانال تلگرام به نشانی @durantash منتشر شده است .

گفتنی است شرکت دورانتاش توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شرکتها، سازمانها و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود در ایران و غرب آسیا است .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]