اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169385699

آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

کد: 13950805169385699

https://goo.gl/22JDX6

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برگزار شد.

آغاز سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش،با حضورمحمد بطحایی ،سرپرست وزارت آموزش و پرورش  مراسم سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در منطقه 7 تهران برگزار شد و دانش آموزان در قالب رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال ، بسکتبال ، بدمینتون ،تنیس روی میز،  و طناب زنی از جلوی جایگاه رژه رفتند وسپس به اجرای سرود، حرکات نمایش ورزشی پرداختند.المپیادهای ورزشی و ورزش صبحگاهی برای سومین سال متوالی در مدارس سراسر کشور اجرا می شود.

دراین مراسم که به صورت نمادین و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهدای حرم  ودر مدرسه شهید فهمیده منطقه 7 تهران برگزار شد؛معاون تربیت بدنی وزیر آموزش وپرورش ، مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران، مدیران و رؤسای برخی فدراسیون های ورزشی و جمعی از خانواده ها حضور داشتند.

 این مراسم دانش آموزان به قرائت سوگند نامه پرداختند که در آن به رعایت اصول جوانمردی و اجرای قوانین المپیاد درون مدرسه ای و انجام وظایف متعهد شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]