اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805170066432

برای افتتاح شعبات جدید خود

تولیکا به رشت و شیراز می رود

کد: 13950805170066432

https://goo.gl/6juHcN

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تولیکا، چهل وچهارمین وچهل و پنجمین شعبه خود را در شهرهای رشت و شیراز در روزهای 7 و 8 آبان با حضور مردم افتتاح خواهد کرد.

افتتاح نمایندگی پوشاک تولیکا در شهرهای رشت و شیراز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روبط عمومی شرکت تولیکا، این دو شعبه تازه در مراسمی با حضور نمایندگان این برند افتتاح خواهد شد.

در همین خصوص شهرام صالحی نوع پرور مدیر مجموعه تولیکا با اشاره به توجه ویژه این مجموعه درباره بحث برندسازی و صنعت خرده فروشی گفت: این مجموعه تا به حال کلاس های آموزشی متعددی را به جهت ارتقای سطح دانش نمایندگان وفروشندگان خود برگزار کرده است.

او ادامه داد: نمایندگی های تولیکا ملزم به رعایت استانداردهای بالای فروشگاهی (متراژ ,نورپردازی ,چیدمان فروشگاهی ,ویترین ,رفتارفروشنده و...)به همراه کانسپت‌های فروشگاهی یکسان هستند.

وی تاکید کرد: در واقع  عرضه محصولات تولیکا به شکل مطلوب و توجه به رعایت استانداردهای خرده فروشی از اهم هدف‌های این شرکت است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت تولیکا  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تولیکا

مجموعه تولیدی تولیکا در سال 1371 با هدف تولید پوشاک خانمها وارد بازار شد. این مجموعه با در اختیار داشتن تیم طراحی متخصص و توانا و همینطور کادر مدیریتی اجرایی مجرب در زمینه تولید، فروش و بازاریابی همواره کوشیده تا کالایی در خور نام و شخصیت یک خانم ایرانی ارایه کند که قابل رقابت با محصولات مشابه اروپایی باشد. بیش از280نفردرقالب سه کارخانه تولیدی به طور ثابت و300 نفردر22واحدتولیدی زیرمجموعه مشغول به کار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]