اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950806170536470

در شیراز برگزار می شود

کنفرانس ملی علوم مهندسی با رویکرد انرژی های نو

کد: 13950806170536470

https://goo.gl/fPnS3K

، شیراز , (اخبار رسمی): کنفرانس ملی علوم مهندسی با رویکرد انرژی های نو زمستان سال جاری در شیراز برگزار می شود.

کنفرانس ملی علوم مهندسی با رویکرد انرژی های نو

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی شرکت پژوهشی شهروز الکترونیک،  این کنفرانس در تاریخ 19 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، اندیشه و خلاقیت جوانان باعث بیداری جوامع می شود، به ثمر رساندن این ایده ها نیازمند حمایت های مالی و حمایت های فکری است تا بتوان از این ایده ها دستگاه های صنعتی و کاربردی ساخت و در جهت رشد و تعالی جامعه از آن ها استفاده کرد. 

مخاطبین این کنفرانس مسئولین سازمان های فنی و حرفه ای، مسئولین و اساتید دانشگاه ها، شرکت های فعال در زمینه محورهای کنفرانس و دانشجویان و متقاضیان و اساتید هستند.

مهندسی برق، انرژی های نو، متالوژی مواد، معماری و عمران، علوم اقتصادی، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله محورهای این همایش است.

آخرین مهلت برای ارسال اصل مقالات1395/12/01 واعلام نتایج داوری مقالات1395/12/06است.
همچنین آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس1395/12/11 و زمان برگزاری کنفرانس1395/12/19خواهد بود.جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.shahroozelecco.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پژوهشی شهروز الکترونیک

زمینه های فعالیت شرکت: -طراحی مدارات الکترونیکی -انرژی های تجدید پذیر -سیستم های صنعتی و خدمات عمومی -سیستم هایی برای حشرات و پرندگان -مهندسی پزشکی -سیستم های امنیتی -سیستم های خورشیدی -سیستم های مخابراتی -رباتیک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش