اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170795791

خدمات داروخانه‌های بیمارستانی شفاف تر می شود

کد: 13950808170795791

https://goo.gl/U7OgtP

، (اخبار رسمی): خدمات داروخانه‌های بیمارستانی شفاف تر از گذشته می شود تا بتوانند اثربخشی آن را هم در کیفیت ارائه خدمت به بیمار و هم در پایین آوردن هزینه‌های بیمار و بیمارستان مشخص کنند.

شفافیت بیشتر در خدمات داروخانه‌های بیمارستانی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ،فاطمه ایزدپناه ،مدیر داروخانه های بیمارستانی سازمان غذا و دارو با اعلام این خبر  گفت: داروخانه‌ها تلاش کردند سنجه‌هایی با شاخص‌های کیفی را مورد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: اگرچه تعداد این سنجه‌ها قابلیت افزایش در آینده را داراست اما سنجش‌هایی انجام شده تاکنون، به عنوان مراحل مقدماتی بوده و به بررسی بیشتری نیاز دارد.

ایزدپناه گفت: برای سنجش استانداردهای تعریف شده نیاز به برگزاری دوره های جدید احساس می شود زیرا که تنوع سطح خدمت در کشور وجود دارد و  بایسته است سنجه‌های جدید در تمامی آن‌ها بررسی شود. 

مدیر داروخانه های بیمارستانی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: امید آن داریم که با بهبود  مواردی که برای داروخانه‌های بیمارستانی در بخش‌های مدیریتی، اقتصادی و کیفیت خدمات در نظر گرفته شده، سنجه‌های داروخانه‌ها اثربخش شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان