اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170805699

افزایش سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی

کد: 13950808170805699

https://goo.gl/0gBOCj

، تهران , (اخبار رسمی): سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی باید افزایش یابد.

افزایش سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مصطفی آذرکیش ،مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورشد ر گردهمایی معاونان آموزش متوسطه نواحی و مناطق استان در شهرستان سلطانیه با اشاره به سند تحول بنیادین  با اعلام این  موضوع گفت: طبق مقررات دانش آموختگان در 110 رشته کاردانش نیازی به آزمون برای کسب مجوز کار ندارند و در بند 76 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور بر افزایش سهم آموزش های مهارتی در نظام آموزشی کشور تاکید شده است.

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: طبق  تجربیات چندین ساله در حوزه کاردانش وبند 78 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه ، روابط متقابل تحصیل با اشتغال ومتناسب سازی سطوح و رشته های مختلف تحصیلی با نقشه جامع علمی کشور و نیازهای تولید و اشتغال نیز اجرایی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش