اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172016486

لوگوی خود را در چند دقیقه طراحی کنید

کد: 13950809172016486

https://goo.gl/583lZU

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن طرح لوگوی حرفه ای، معرف یک برند است و سایت طراحی لوگو آنلاین bizgo، قصد دارد تا صاحبان برند بتوانند لوگوی زیبا و مورد علاقه خود را در کمتر از چند دقیقه به آسانی طراحی کنند.

طراحی و ساخت لوگوی آنلاین

تنوع مدل و اشکال مختلف در لوگوساز آنلاین bizgo، تعداد زیادی از لوگوها را در محدوده ی انتخاب شما قرار می دهد و قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان، طراح لوگو کسب و کارتان شوید

به گزارش اخباررسمی به نقل از بیزگو، وجود یک طرح لوگوی حرفه ای، معرف برند یک شرکت است بنابراین باید با انتخاب صحیح از معیارهای طراحی، شناخت رنگ ودیگر فاکتورهای طراحی درصدد انتخاب بهترین نشان برای کسب و کار خود بود.

در همین راستا، سایت طراحی لوگو آنلاین bizgo قصد دارد تا به صاحبان کسب و کار،فرآیندی را معرفی کند تا این افراد بتوانند لوگوی زیبا و مورد علاقه خود را در کمتر از چند دقیقه طراحی کنند.

آنها می توانند با استفاده و الگوگیری از این سایت به طراحی آنلاین لوگوی دلخواه خود بر اساس گروه شغلی، سلیقه و ذهن مشتریان و ... لوگوی کسب و کار را آماده و سپس دانلود کنند.

سهولت طراحی آنلاین لوگو در این سایت تنها به‌خاطر سیاست های مشتری مداری مجموعه بیزگو بوده تا هر مشتری قادر باشد با توجه به تنوع مدل و اشکال مختلف در لوگوساز آنلاین bizgo توانایی طراحی هر نوع لوگویی را در مدت زمان کوتاهی بدست آورد.

لازم به ذکر است که صاحبان کسب و کار پس از طراحی لوگوی مورد علاقه شرکت خود، این امکان را دارند تا با انتخاب فرمت های کاربردی نظیر jpg، png،pdf  فایل مورد نظر خود را دانلود کنند البته باید اشاره شود که قبل از اتمام کار، فرصت ویرایش چندباره نیز برای طراحان وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیزگو

طراحی لوگو و هویت تجاری کسب و کارها بر پایه اصول علمی و استاندارد جهانی. ما با حمایت مشتریانمان و با بهره گیری از جدیدترین متدهای طراحی آرم و لوگو توانستیم تنها در طی 4 سال، خالق بدیع ترین هویت های بصری در حوزه طراحی لوگو و آرم برای بیش از 100 کمپانی و برند متعدد باشیم. بیزگو از سایت های زیر مجموعه شرکت آرمکده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]