اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172226489

رونمایی از وب‌سایت مشاوره و آموزش ارتباط با مشتری

کد: 13950809172226489

https://goo.gl/hsTgk9

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل حاتم طهرانی خبر از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای ارائه آموزش های کامل در حوزه های شناسایی مشتری، جذب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری از اول مهرماه 1395 داد.

وبسایت اینترنتی شرکت حاتم طهرانی رونمایی شد.

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی حاتم طهرانی، وب‌سایت این شرکت از اول مهر، در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری CRM فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس  در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وب‌سایت بخش‌های دانلود رایگان محتوای آموزشی برای مشتریان در دسترس قرار گرفته ضمن آنکه دیگر امکاناتی از قبیل پرداخت هزینه محصولات با کیف پول الکترونیکی نیز در این وب‌سایت برای مشتریان فراهم شده است.

حمید حاتم طهرانی، مدیرعامل این شرکت ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و مدیران گفت: بزرگترین مشکل و دغدغه صاحبان کسب و کار در هر لحظه، کسب درآمد بیشتر است، حال آنکه با توجه به شرایط فعلی بازارایران و تغییر در نیازهای مشتریان، دستیابی به این مُهم تنها با ایجاد ارزش برای مشتری و برقراری ارتباط موثر با مشتری امکان پذیر است.

وی ادامه داد: این شرکت به عنوان سرممیز و ارزیاب ارشد سیستم های CRM و تجربه 10 ساله آموزش، مشاوره و تحقیق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، به این نتیجه رسیدمه است که عدم وجود آموزش های کامل در حوزه‌های شناسایی مشتری، جذب مشتری، حفظ مشتری، توسعه مشتری باعث به‌روز مشکلات مختلفی برای مدیران و کارآفرینان شده است.

از این رو این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا به زبانی ساده و صدالبته قابل اجرا در ایران به تمام ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بپردازد تا تمامی صاحبان کسب کار، بتوانند به‌سادگی به مفاهیم کاربردی دسترسی پیدا کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حاتم طهرانی

این مجموعه درحوزه فعالیت مشاوره و آموزش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری CRM فعال است. از آنجا که بزرگترین مشکل و دغدغه صاحبان کسب و کار در هر لحظه، کسب درآمد بیشتر بوده و با توجه به شرایط فعلی بازارایران و تغییر در نیازهای مشتریان ، دستیابی به این مهم تنها با ایجاد ارزش برای مشتری و برقراری ارتباط موثر با مشتری امکان پذیر می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]