اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970318299306489

فیلم آموزشی 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از هر مشتری

کد: 13970318299306489

https://goo.gl/KQCQCj

، تهران , (اخبار رسمی): محتوای فیلم آموزشی 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از هر مشتری دقیقا چیست؟ در این فیلم برای اولین بار در ایران، روش‌هایی عملی برای افزایش درآمد کسب‌وکارهای ایرانی از هر مشتری شرح داده شده است و محوریت تمام توضیحات مطرح شده مشتری است.

فیلم آموزشی 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از هر مشتری
کسب ثروت از هر مشتری

هدف اصلی این دوره افزایش درآمد از هر مشتری است، این دوره کمک می‌کند تا پول بیشتری به دست بیاورید، پس منتظر معجزه در کسب و کار خود باشید

داستان از اینجا شروع می‌شود که تمامی کسب‌وکارها برای ادامه حیات خود به مشتری نیاز دارند، البته نه مشتریان گذری! مشتریانی که دست خود را در جیب کرده و بابت خرید کالاها و خدمات پول پرداخت کنند، البته نه فقط یکبار.

همیشه با سوالات زیادی مواجه می‌شویم از جمله اینکه:

چطور مشتری جدید جذب کنم؟

چرا مغازه روبرویی اینقدر شلوغ است و مغازه من پرنده هم پر نمی‌زند؟

چرا مردم تا به من می‌رسند پول ندارند و دائما بر سر قیمت چانه می‌زنند؟

چرا مشتری دائمی ندارم؟

چطور درآمدهای خود را از هر مشتری افزایش دهم؟

چه ایده‌ای مناسب کسب‌وکار است؟

بزرگترین مشکل و دغدغه صاحبان کسب و کار در هر لحظه، کسب درآمد بیشتر است، حال آنکه با توجه به شرایط فعلی بازار ایران و تغییر در نیازهای مشتریان، دستیابی به این مهم تنها با پیاده‌سازی ایده‌های شگفت‌انگیز برای کسب ثروت از هر مشتری امکان‌پذیر است.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که رقبا نتیجه بهتری می‌گیرند و با اینکه محصولات یا خدمات بهتری را ارائه می‌کنید درآمد و مشتریان کمتری دارید!

همیشه به دنبال جذب مشتری جدید هستید و هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرید.

اطلاعات بسیاری از مشتریان را در اختیار دارید اما هیچ کاربردی برای شما ندارند.

ایده‌ای برای پیشرفت فوق‌العاده در کسب و کار خود ندارید.

مشتریان ثابتی دارید اما درآمد تغییری نکرده است!

مشتری به کسب وکار شما وفادار نیست و تنها به دنبال قیمت پائین‌تر است!

اگر حتی پاسخ یکی از این سوالات مثبت است،‌ مطمئن باشید فیلم آموزشی 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از هر مشتری، تغییرات چشم‌گیری برای شما ایجاد خواهد کرد.

ایده این دوره از کجا شکل گرفت؟

حوزه مدیریت ارتباط بامشتری بسیار گسترده است و شامل بخش‌های مختلفی همانند شناسایی و جذب مشتری، درگیرسازی مشتری، خدمت به مشتری، نگهداری مشتری است.

از آنجایی که صاحبین کسب‌وکار اغلب با اهمیت توجه به مشتری آشنا هستند و علاقه‌ای به مباحث تئوری ندارند، این وبینار آموزشی با هدف معرفی راهکارها در قالبی مشخص و قابل اجرا است تا مدیران راحت‌تر بتوانند کمی از تعاریف فاصله گرفته و تنها تجربیات موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری را با روشی قابل اجرا در ایران لمس کنند.

هدف اصلی این دوره افزایش درآمد شما از هر مشتری است و این دوره در یک کلمه کمک می‌کند تا پول بیشتری به دست بیاورید، پس منتظر معجزه در کسب‌وکار خود باشید.

محتوای فیلم آموزشی 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از هر مشتری دقیقا چیست؟

در این فیلم برای اولین بار در ایران، روش‌هایی عملی برای افزایش درآمد کسب‌وکارهای ایرانی از هر مشتری شرح داده شده است و محوریت تمام توضیحات مطرح شده مشتری است.

عنوان ایده

منظور از ایده، راهکارها و تجربیاتی هستند که می‌توانید با انتخاب آنها در کسب‌وکار خود تغییری اساسی به وجود آورید.

شرح ایده

در این بخش هر ایده شرح داده می‌شود و اینکه این ایده چه تاثیری می‌تواند در کسب‌وکار شما داشته باشد نکاتی مطرح می‌شود.

نمونه موردی

در این بخش نمونه‌های موردی موفق به شما معرفی می‌شود و داستان کسب‌وکارهایی که با این ایده به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده‌اند را برای شما مطرح می‌کنیم.

روش اجرا

چطور این ایده را می‌توانید در کسب‌وکار خود اجرایی کنید به همراه آموزش راهکارها و نحوه پیاده‌سازی تشریح می‌شود.

طراح و مدرس دوره 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از هر مشتری حمید حاتم طهرانی است. وینویسنده کتاب 8 گام شگفت انگیز در ارتباط با مشتری، موسس و مدیر سایت حاتم طهرانی، ارزیاب ارشد و سرممیز  سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری است. او بیش از 10 سال سابقه فعالیت آموزشی و پژوهشی در زمینه CRM دارد و نگارش بیش از 50 مقاله آموزشی در نشریات داخلی را در کارنامه خود دارد.

حمید حاتم طهرانی تاکنون اجرای بیش از 5000 نفر ساعت سخنرانی و کارگاه آموزشی و تدریس در دوره‌های درون سازمانی در بیش از  شرکت را در سابقه خود دارد.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر با فیلم آموزشی 39 ایده طلایی برای کسب ثروت از مشتری و خرید آن می‌توانند به سایت حاتم طهرانی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حاتم طهرانی

این مجموعه درحوزه فعالیت مشاوره و آموزش در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری CRM فعال است. از آنجا که بزرگترین مشکل و دغدغه صاحبان کسب و کار در هر لحظه، کسب درآمد بیشتر بوده و با توجه به شرایط فعلی بازارایران و تغییر در نیازهای مشتریان ، دستیابی به این مهم تنها با ایجاد ارزش برای مشتری و برقراری ارتباط موثر با مشتری امکان پذیر می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]