اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172330046

با استقبال اهل قلم و به یاد روزنامه نگار حوزه فرهنگی،کلید خورد

اهدای کتاب به جای گل

کد: 13950809172330046

https://goo.gl/j8s3RQ

، تهران , (اخبار رسمی): اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران در یک فراخوان از عموم مردم خواست تا در توسعه کتاب و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در ایران و تحقق شعار این اتحادیه بکوشند.

اهدای کتاب به جای گل

به گزارش اخباررسمی به نقل اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران، اقدام خانواده مرحوم رضا رستمی، روزنامه‌نگار متعهد و باسابقه کشور در احیای شعار زیبا «اهدای کتاب به جای گل» با استقبال اهل قلم و مسئولان حوزه فرهنگ مواجه شده است.

همه با هم در اقدام جمعی اهدای کتاب، این‌بار با هدف تأسیس کتابخانه در محل تولد این روزنامه‌نگار (شهر اسدآباد) شرکت کنیم.

اهداکنندگان کتاب می‌توانند محموله‌های خود را تا ساعت 15 روز سه‌شنبه  11آبان‌ماه 1395، به نشانی خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان شهید محسن عباسی اصفهانی، کوچه شریف، شماره یک تحویل دهند.

علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از شماره‌ تلفن‌های 77537722- 77511730 یا وب سایت این مجموعه اطلاعات بیشتر کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران

اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران فعالیت خود را در سال ( 1958 ) 1337 هجری شمسی ذیل قانون نظام صنفی و آن گونه که اساسنامه آن بیان می کند به منظور حفظ و حمایت از حقوق صنفی و انجام، ایجاد و تحکیم اصول همکاری بین افراد صنف، بهبود وضع پیشه و خدمات در ارتباط با رفاه مصرف­کنندگان و تسهیل روابط افراد صنفی با موسسات دولتی، خصوصی و اتحادیه­ ای، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب