کد: 13950809172375689

مدال افتخار صادرات برای شرکت دانش‌بنیان

کد: 13950809172375689

https://goo.gl/bj1ZMn

، تهران , (اخبار رسمی): در سال جاری، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور که طرح کلان ملی فناوری تولید مانیتور علایم حیاتی بیمار را به نام خود ثبت کرده است مدال افتخار صادرات دریافت کرد.

مدال افتخار صادرات برای شرکت دانش‌بنیان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از شرکت های دانش بنیان ایران با 18 سال سابقه فعالیت پژوهشی و تولیدی در حوزه تجهیزات پیشرفته پزشکی منطبق بر سیستم های مدیریت کیفیت بین المللی توانسته است با حضور در بازارهای بین المللی محصولات خود را به بیش از 50 کشور دنیا از قبیل آلمان، ایتالیا، سوئد، بلاروس، ترکیه، پرو،اسلونی، بولیوی، مالزی، تایوان، تایلند، سوریه، پاکستان، آذربایجان، امارات، عراق، لبنانف مصر، آفریقای جنوبی و غیره صادر کند.

شرکت پویندگان راه سعادت طی سالهای اخیر 50 درصد از محصولات تولیدی خود را به اروپا صادر کرده است، همچنین از دیگر دستاوردهای این شرکت در عرصه بین المللی انتقال تکنولوژی به کشورهای مالزی، بلاروس، آلمان و سوئد برای تولید محصولات دانش بنیان حوزه پزشکی است.

این شرکت در حال حاضر با ایجاد 300 فرصت شغلی در بخش های مختلف تحقیقاتی، تولیدی و خدمات پس از فروش با ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات در ایران و از طریق نمایندگان فعال شرکت در خارج از کشور توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را که کاربر بیش از 35 هزار دستگاه در اریران و بیش از 12 هزار دستگاه در خارج از کشور هستند را کسب کند.

به گفته یعقوب زاده، مدیر عامل این شرکت که از آذرماه سال 92 تاکنون به عنوان یک شرکت دانش بنیان شناخته شده است، توانسته برای 9 سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه، 3 سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز برگزیده شود و امسال نیز مفتخر به کسب عنوان صادرکننده نمونه و ممتاز و نیز کسب مدال افتخار صادرات در کنار دو شرکت دیگر شده است.

این شرکت تولیدکننده انواع مانیتور علائم حیاتی بیمار با پارامترهای ECG, SPO2, NIBP, TEMP, RESP, IBP, EtCO2, Multi Gas Analyzer, CSM با صفحه نمایش 4.3 تا 18.5 اینچ بصورت رنگی و تکرنگ است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان