کد: 13950809172665611

برگزاری 12پنل و 7 نشست درحاشیه نمایشگاه بورس

کد: 13950809172665611

https://goo.gl/XZEbUq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از برگزاری 12 پنل تخصصی و 7 نشست در حاشیه نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خبر داد.

برگزاری دوازده پنل و 7 نشست درحاشیه نمایشگاه بورس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آریا حمیدیان، مدیر برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد گفت: در راستای تقویت بخش سرمایه گذاری در کشور و با هدف جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور از 10 الی 13 آبان ماه در کیش برگزار می شود. 

وی برقراری ارتباط بین بنگاه های اقتصادی را یک الزام خواند و تصریح کرد: قطعا در دنیای امروز بیش از هر زمانی دیگری نیاز به بر قراری ارتباط در راستای گسترده شدن بخش های اقتصادی، نیاز است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش