اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172975730

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت فراخوان داد

کد: 13950809172975730

https://goo.gl/6IzLP6

، تهران , (اخبار رسمی): فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت منتشر شد.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت فراخوان داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در این فراخوان به برگزاری جشنواره با موضوع آزاد و سلامت و در سطوح مختلف اشاره شده و آمده است: جشنواره هشتم با موضوع آزاد برای جامعه پزشکی کشور (ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و موضوع آزاد ویژه کارمندان، استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانش‌آموختگان علوم پزشکی کشور) و موضوع سلامت (ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها ، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور) برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، مهلت ثبت نام و ارسال آثار 15 آبان ماه 95 الی اول دی ماه 95 در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان شرکت در جشنواره برای ثبت نام، دریافت مقررات و آئین نامه جشنواره و اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www.festivalf.ir مراجعه کنند.

گفتنی است دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در آدرس تهران، میدان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از چهارراه طالقانی،‌نبش کوچه گیلان، پلاک 1605 واقع است و تلفن‌های دبیرخانه جهت تماس عبارتند از: 88946917-021 و 88946916-021 همچنین اخبار جشنواره از طریق کانال تلگرام @Radanews  مخابره خواهد شد.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در چهار رشته تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی،  زمستان امسال به دبیری دکتر حسام‌الدین علامه برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]