اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173035699

اعلام برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان به استانها

کد: 13950810173035699

https://goo.gl/uJn2UB

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه امتحانات نهایی دی ماه دانش آموزان سال سوم متوسطه و پیش دانشگاهی به استان های سراسر کشور اعلام شد.

اعلام برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان به استانها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، عبدالرسول عمادی ،رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش با اعلام این خبر درباره برنامه امتحانات نهایی گفت: این برنامه ها ویژه دانش آموزان سال سوم متوسطه رشته های نظری شیوه سالی – واحدی (روزانه ) و نیم سالی واحدی (بزرگسالان و داوطلبان آزاد) است.

وی افزود: مدیران مدارس موظف هستند در اسرع وقت و به نحو مقتضی، عین برنامه امتحانی را در محل مناسب نسب کند و علاوه بر آن، تاریخ وزمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع دانش آموزان و داوطلبان آزاد برسانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش