اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173046094

XGEN ضد ویروس جدید شبکه ای ترندمیکرو معرفی شد

ارائه آنتی ویروس جدید برای شبکه های کامپیوتری

کد: 13950810173046094

https://goo.gl/7uer4B

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی ترندمیکرو نسل جدیدی از آنتی ویروسهای تحت شبکه را با عنوان OfficeScan XGEN معرفی و ارائه کرد .

آنتی ویروسهای تحت شبکه OfficeScan XGen

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، کمپانی امنیتی ترندمیکرو که با نام پی سی سیلین  نیز شناخته می شود ، نسخه جدیدی از آنتی ویروسهای تحت شبکه خود با نام تجاری Trend Micro OfficeScan XGen را معرفی و ارائه کرد .

این آنتی ویروس تحت شبکه با ویژگی های امنیتی و حفاظتی جدید میتواند سطح امنیتی شرکتها و سازمانها را به شکل مناسبی ارتقاء دهد .

محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو از سال 2009 میلادی ( 1388 شمسی ) توسط شرکت دورانتاش در ایران توزیع و پشتیبانی می شوند و هم اکنون هزاران کاربر خانگی و شرکتی و سازمانی که به دنبال سطح امنیتی و محصولات با کیفیت ضد ویروس هستند از محصولات این شرکت ژاپنی با گارانتی و پشتیبانی دورانتاش استفاده می‌کنند .

از دیگر آنتی ویروسهای تحت شبکه و شرکتی ترندمیکرو میتوان به ضد ویروسهای سری Worry Free Business Security اشاره نمود که به اختصار WFBS از آنها یاد می شود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دورانتاش  با شماره تلفن 88526406 تماس بگیرید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]