اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173355807

باغ تجربه اصفهان محلی برای دورهمی بازنشستگان

کد: 13950810173355807

https://goo.gl/VmmV6O

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه باغ غدیر اصفهان با هماهنگی و همکاری شهرداری این شهر، به نام «باغ تجربه» نامگذاری شده است تا از این پس محلی برای انتقال تجارب و دورهمی بازنشستگان باشد.

باغ تجربه اصفهان محلی برای دورهمی بازنشستگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، شهروز عبادی، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان، بااعلام این خبر، گفت: همه روزه این باغ بزرگ و مفرح با برنامه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی تا هنگام اذان ظهر به روی بازنشستگان باز است.
عبادی با  بیان اینکه کلاس‌های پیشگیری از آلزایمر به طور مستمر برای بازنشستگان در مجموعه باغ غدیر یا «باغ تجربه» برگزار می‌شود،ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری در استان اصفهان بالغ بر 89 هزار بازنشسته را که 70 درصد آنان مرد و 30 درصد زن هستند، تحت پوشش دارد.
وی افزود: سه خانه امید نیز در شهرهای آران و بیدگل، شهرضا و خمینی‌شهر همزمان با 25 ذی الحجه، روز تکریم خانواده و بازنشستگان، با هدف تأمین رفاه بیشتر بازنشستگان به بهره‌برداری رسید که بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث این خانه‌های امید، هزینه شده است.
عبادی گفت: در استان اصفهان 27 کانون بازنشستگی فعالیت می کنند که به‌صورت ماهانه جلسه هماهنگی آن ها با همکاری صندوق بازنشستگی استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: 27 صندوق قرض‌الحسنه نیز در کانون‌های بازنشستگی استان با کمک خیرین دایر شده است تا بازنشستگان بتوانند تا سقف یک میلیون تومان از این صندوق‌ها تسهیلات کم بهره دریافت کنند تا کنون 65 درصد بازنشستگان استان، از تسهیلات دو میلیونی کم بهره صندوق بازنشستگی استفاده کرده‌اند و در دو سال اخیر بیشترین پرداختی وام ضروری در استان اصفهان انجام شده است.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان اصفهان، گفت: سفرهای زیارتی و سیاحتی ویژه بازنشستگان با مشارکت شرکت ایرانگردی و جهانگردی برای بازنشستگان انجام می‌شود و از ابتدای امسال تاکنون نیز حدود 500 نفر از این تورهای مسافرتی استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: جهت رفاه بیشتر بازنشستگان کشوری، از طریق فرزندان این عزیزان که در جامعه پزشکی فعال هستند، تخفیف 25 درصدی برای استفاده بازنشستگان از خدماتی مانند معاینه پزشکی، دندانپزشکی و خدمات آزمایشگاهی دریافت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]