اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174516453

اعلام برندگان جایزه انرژی هک 2016

پلتفرم یادگیری ماشینی، برنده شد

کد: 13950811174516453

https://goo.gl/qo6rvK

، تهران , (اخبار رسمی): «انرژی هک» یک طرح مشترک با همکاری بین موسسه انرژی ملبورن و powershop استرالیا است که بیش از 100 کارآفرین در رویداد انرژی هک امسال شرکت داشتند.

پلتفرم یادگیری ماشینی برنده جایزه انرژی هک 2016 شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از ایران استارت‌آپ ، «انرژی هک» یک طرح مشترک با همکاری بین موسسه انرژی ملبورن و powershop استرالیا است که بیش از 100 کارآفرین در رویداد «انرژی هک» امسال شرکت داشتند،.از 13 ایده فناوری که معرفی شده بود، تیم عاشقان سیاره (Planet Lovers) به ایده خود که بر اساس بهبود بهره وری انرژی از طریق یادگیری ماشینی بود برنده این رویداد بود.

تیم عاشقان سیاره ایده ای تحت عنوان یک پلتفرم یادگیری ماشینی که در آن با استفاده از فناوری داده کاوی به کمک در صرفه جویی در مصرف انرژی  برای مصرف کنندگان می پردازد.

زهرا غفوری یکی از بنیان گذاران عاشقان سیاره گفت: رویداد «انرژی هک» به تیم ما فرصت آزمون ایده خودمان و تصویر سازی چگونگی تاثیر گذاری آن را فراهم کرد،به خصوص این طرح اطرافیان را تشویق به سرمایه گذاری بیشتری در زمینه انرژی های تجدید پذیر می کند.

وی ادامه داد: خدمات انرژی به‌طور کامل از پتانسیل داده‌های حجیم برای فراهم سازی بینشی عمیق برای مشتریان استفاده نمی کند اما با این حال از پیشرفتهایی که اخیرا در زمینه یادگیری ماشینی رخ داده برای نفوذ به عمق داده ها و بهبود هوش فردی و جمعی در مورد مصرف انرژی استفاده می شود.

هیاتی متشکل از هشت نفر از رهبران انرژی و صنعت استارتآپ شامل جورجیا بیتی بنیان گذار استارت آپ ویکتوریا، دومینیک فیشر عضو هیئت مدیره LaunchVic، و اسکات همیلتون مدیر اجرایی انرژی های تجدید پذیر برای فرمانداری ویکتوریا، هر کدام از این تیم داوری می کردند.این تیم در چهار موضوع تحت قضاوت قرار گرفتند که آن چهار موضوع شامل ،فناوری پاک انرژی گیاهی،وسایل نقلیه الکتریکی،داده ، و قدرت جامعه بود.

داورها مقام دوم را به تیم Solmates در خصوص طراحی  پلت فرم تطبیقی برای استفاده از انرژی خورشیدی اعطا کردند و تیم Powerbot، نیز به‌خاطر طراحی چت بات برای مدیریت اوج‌بار به وسیله خارج کردن مصرف کنندگان از خانه به  جایگاه سوم دست یافتند.

تیم جرقه Spark،  مبلغ 5 هزار دلار جایزه بابت نرم افزار آموزشی خود با نام Rover را از دولیت ایالت ویکتوریا دریافت کرد.این نرم افزار از واقعیتی تکامل یافته برای ترویج انرژی های تجدید پذیر استفاده می کند و سبب اکوتوریسم(طبیعت گردی) مدارس ابتدایی ویکتوریا می شود.

در مورد موفقیت این رویداد،Ed McManus ، مدیر عامل شرکت Powershop استرالیا گفت: استعاد، خلاقیت، و حل مشکلات به طور ذهنی به خوبی در این آخر هفته در این رویداد مشاهده شده است و واقعا از انتظارات ما  نیز پیشی گرفته است.ما تمایل داریم که هر چه زودتر توسعه این ایده های بزرگ را شاهد باشیم و امیدوار بودیم که برخی از آنها هم اکنون در صنعت امروز وجود داشت.

Powershop استرالیا که در ملبورن واقع شده است مسئولیت تامین انرژی برای بیش از 80 هزار خانه و کسب و کار را در سراسر ویکتوریا و ولز جنوبی جدید را بر عهده دارد.این شرکت،یک برنامه آموزشی جدید با نام آزمایشگاه‌های Powershop را برای استارت‌آپ‌های انرژی که در مراحل اولیه قرار دارند اعلام کرده است. هر چند ماه یکبار این برنامه در مقر خود در ملبورن پذیرای استارت آپ ها با یک آزمایشگاه هست  که در آن به بحث در مورد ایده هایی که در مورد چگونگی کار کردن در اطراف بازار انرژی،کاربردهای تجاری در بازار انرژی و محیط های قانونی و معتبر در مورد بازار انرژی است.

McManus ”ما به صورت مشتاقانه تحت تاثیر شور و شوق ناشی از انرژی های تجدید پذیر هستیم و جامعه انرژی در طول این مسیر گام های بسیاری را برداشته است، و با کمک چشم اندازهایی که این تیم ها- و سایر استارت آپ های انرژی داشته اند- امیدوار هستیم که بتوانیم ایده های آنها را مورد بازنگری و بهره برداری تجاری از طریق طرح ابتکاری آزمایشگاه های Powershop قرار دهیم”.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران استارت آپ

اخبار روزانه دنیای استارآپها , تکنولوژی و کارآفرینی و جدیدترین خبرهای روزانه دنیا در حوزه های کارآفرینی و IT . وب سایت ایران استارت آپ در سال 1393 فعالیت خودرا آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]