اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174635638

انهدام بزرگترین باند قاچاق پارچه در کشور

کد: 13950811174635638

https://goo.gl/uQuSqC

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از انهدام بزرگترین باند قاچاق پارچه به کشور خبر داد.

انهدام بزرگترین باند قاچاق پارچه در کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،علی اکبر پوراحمدنژاد گفت: براساس ماده 39 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز رصد و پیگیری عوامل قاچاق و باندهای سازمان یافته جزء تکالیف وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی است .
وی گفت: به همین خاطر عوامل اطلاعات استان تهران از سال 92 پرونده بزرگترین باند قاچاق پارچه به کشور را در دستور کار خود قرار دادند و رصد عوامل مختلف آن را آغاز کردند.
پوراحمدنژاد گفت: با توجه به گستردگی این باند که محدوده آن به سایر استان ها نیز رسوخ کرده بود روند پیگیری این پرونده زمان بر شد.
پوراحمدنژاد افزود: اخیرا همه عوامل دخیل در این پرونده شناسایی شدند و در مجموع 42 نفر از عوامل اصلی ان دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع شدند.
وی با بیان اینکه برای این افراد زندان و جریمه در نظر گرفته شد، گفت: در مجموع این افراد به 127 میلیارد تومان پرداخت جریمه محکوم شدند و روند اجرای حکم با شناسایی اموال متهمان پرونده آغاز شده است.
پوراحمدنژاد گفت: این افراد علاوه بر جریمه و زندانی باید معادل شش برابر تخلف انجام شده را به دولت به عنوان خسارت و جرایم پرداخت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]