اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174785699

در پی رای اعتمادمجلس شورای اسلامی به دانش آشتیانی

وزیر آموزش و پرورش از بهارستان تشکر کرد

کد: 13950812174785699

https://goo.gl/o3ryhJ

، تهران , (اخبار رسمی): فخر الدین احمدی دانش آشتیانی پس از گرفتن اعتماد بهارستان برای تصدی وزارت آموزش وپروش ، او در پیامی از مجلس تشکرکرد.

وزیر آموزش و پرورش از بهارستان تشکر کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،در بخشی از پیام وزیر جدید آموزش و پرورش  خطاب  به علی لاریجانی ،رئیس مجلس شورای  اسلامی  آمده است:"حسن ظن رئیس محترم جمهور و رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس اکنون بر این تعلق گرفت که مسئولیت خطیر وزارت آموزش و پرورش را در شرایطی حساس و دشوار عهده دار شوم .وظیفه می دانم که در این راه از تلاش های ارزنده جنابعالی و هیأت محترم رئیسه مجلس به طور ویژه قدردانی کنم. مباحث سازنده و گفت و گوهای صادقانه نمایندگان ارجمند در کمیسیون های  تخصصی ، فراکسیون های مختلف در صحن علنی را چه از موضع موافق و چه از منظر مخالف ارج بگذارم. "

دانش آشتیانی در این  پیام  می افزاید که امیدوارم ؛ با عنایت خداوند بزرگ و حمایت مجلس محترم ، توفیق خدمت به جامعه ی بزرگ فرهنگیان کشور و رفع تنگناها و کاهش مشکلات اساسی آموزش و پرورش را بیابم.

 در جلسه  دیروز مجلس شورای اسلامی ،نمایندگان با 157 رای به دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد دادند و به این  ترتیب او  رسمان  جایگزین علی اصغر فانی ،وزیر پیشین آموزش و پرورش شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش