اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174885807

پرداخت ماهانه 83 میلیارد تومان مستمری در خوزستان

کد: 13950812174885807

https://goo.gl/KjqxeW

، تهران , (اخبار رسمی): 56 هزار و 634 نفر بازنشسته استان خوزستان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند که از این تعداد 75 درصد آنان، مرد و 25 درصد زن هستند.

پرداخت ماهانه 83 میلیارد تومان مستمری در خوزستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، آرش رشادتمند، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: میانگین مستمری پرداختی به بازنشستگان استان خوزستان ماهانه بالغ بر 83 میلیارد و 900 میلیون تومان و میانگین کسور دریافتی ماهانه از شاغلان استان تنها 24 میلیارد تومان است.
رشادتمند ادامه داد: مستمری بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی در استان خوزستان از بهمن ماه سال گذشته در قالب نظام پرداخت متمرکز مستمری و به صورت مستقیم و بدون واسطه دستگاه‌های اجرایی انجام می شود و استان خوزستان جزء هشت استان اول در اجرای طرح پرداخت مستقیم حقوق بازنشستگان بوده است.
رشادتمند همچنین تصریح کرد: مدیریت صندوق بازنشستگی استان در کلیه محافل مرتبط با امور بازنشستگی و جلسات شورای اداری و شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت کار حضور دارد و کوشیده خدمات متنوع صندوق را به مسوولان و جامعه هدف معرفی کند.
وی ادامه داد: انتخابات شورای موقت کانون‌های بازنشستگی استان نیز سال قبل برگزار شد و 17 نفر به عنوان شورای موقت کانون‌های این استان انتخاب و پس از رأی‌گیری 5 نفر به عنوان هیات‌رئیسه کانون بازنشستگی استان خوزستان انتخاب شدند. همچنین یک نفر از اعضای کانون‌های بازنشستگی استان خوزستان عضو شورای مؤسس کانون عالی بازنشستگان کشوری شده است.
رشادتمند گفت: اقدامات مطلوبی برای اجرای طرح "در خانه نمانیم" در استان خوزستان در سال‌های گذشته انجام شده و بالغ بر 15 هزار نفر از بازنشستگان استان در چند سال اخیر از تسهیلات تورهای سیاحتی و زیارتی استفاده کردند.
وی با بیان اینکه سه "خانه امید" در شهرهای اهواز، اندیمشک و دزفول احداث شده است، گفت: بهره‌برداری از "خانه امید" ویژه بازنشستگان کشوری در شهر دزفول هم زمان با 25 ذی الحجه افتتاح شد. حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برای ساخت سه خانه امید استان خوزستان هزینه شده است.
وی افزود: خانه‌های امید استان خوزستان با امکانات مناسبی تجهیز شده‌اند، اما باتوجه به مکان‌یابی نامناسب تاکنون چندان مورد استقبال بازنشستگان قرار نگرفته‌اند.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان تعداد کانون‌های بازنشستگی فعال در این استان را 48 کانون اعلام کرد و گفت: 95 درصد بازنشستگان استان تحت پوشش این کانون‌ها قرار دارند.
رشادتمند تصریح کرد: هیات‌مدیره کانون‌های بازنشستگی استان از افراد برجسته سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و علمی تشکیل شده که همواره تعامل مثبت و سازنده ای در برگزاری جلسات منظم و فعالیت های مختلف داشته‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی