اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175166417

مشاوران تحصیلی جزئی جدانشدنی در کنکور سراسری هستند

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی، ارکان موفقیت در کنکور

کد: 13950812175166417

https://goo.gl/rnZqBK

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): در تب و تاب کنکور سراسری و رقابت موجود برای کسب رتبه بهتر، قطعا بهترین توصیه برای داوطلبان کنکور استفاده از برنامه ریزی صحیح و اصولی در کنار مشاوره تحصیلی و انگیزشی است که این دو رکن باعث موفقیت و کسب رتبه های برتر می شود.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشی سبزتدریس، کنکور سراسری هر ساله در تیر ماه برگزار می شود و کمتر دانش آموزی است که از مدت ها قبل در تکاپو برای موفقیت در این آزمون مهم نبوده باشد، موفقیت در این آزمون و کسب رتبه بهتر می تواند از عوامل مهم موفقیت هر فردی در زندگی به شمار رود.

در این بین دانش آموزان گروه آزمایشی تجربی تعریفی دیگر از کنکور دارند و برای کسب رتبه قبولی پزشکی و پیراپزشکی همیشه جنگی در میان است! بسیاری از دانش آموزان فقط برای پزشک شدن وارد رشته تجربی می شوند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف می کنند، اما آیا قبولی در کنکور اصول خاصی دارد و همه می توانند موفق شوند؟
مرکز مشاوره تحصیلی سبزتدریس دو عامل اصلی یعنی برنامه ریزی صحیح و اصولی و مشاوره تحصیلی مداوم و کارآمد را برای موفقیت در کنکور در نظر می گیرد.

بر همین اساس، این دو رکن همیشه کارگشا بوده و می توان برای موفقیت به آنها تکیه کرد که بحث مهم‌تر انتخاب یک مشاوره تحصیلی باتجربه و کاربلد است اما چطور می توان یک مشاور حرفه ای را که موجب موفقیت می شود تشخیص داد و باید دقت کرد که این انتخاب بر روند درس مطالعه ، روش های تست زنی ، ساعات مطالعه و... تاثیر گذار خواهد بود بنابراین باید نهایت دقت را برای کسب موفقیت به کار گرفت.

از فاکتور های مهم یک مشاور کنکور می توان به نکاتی مانند رتبه های برتر کنکور مشاور، تجربه کافی برای مشاوره تحصیلی، وجود رتبه های برتر در رزومه مشاور، همکاری با موسسه و مراکز معتبر و دقت، پیگیری و نظم در کار را اشاره کرد.

این موارد مهم ترین فاکتورهای یک مشاور تحصیلی حرفه ایست که قطعا برای موفقیت شما هم کاملا تاثیر گذار خواهد بود.

مرکز مشاوره سبزتدریس با سال ها تجربه در امر مشاوره تحصیلی و در اختیار داشتن مشاوران مجرب از میان رتبه‌های برتر کشور پیگیر برنامه ریزی شما تا آخرین لحظه و روزهای کنکور خواهد بود.پشتوانه این مرکز بر تجربه، دانش مشاورین و ارائه رزومه ای مناسب از رتبه های برتر کنکور بنا شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبزتدریس

مرکز مشاوره تحصیلی و آموزشی سبزتدریس با توجه به نیازهای موجود در سطح کشور در رابطه با مشاوره آموزشی و تحصیلی به‌وجود آمد و هدف اصلی آن انجام مشاوره‌ای با کیفیت و انتقال تجربیات علمی آموزشی در زمینه‌های مختلف تحصیلی و در مقاطع مختلف است. مشاوران این مرکز با توجه به انجام مشاوره‌های گوناگون در زمینه‌های تحصیلی و آزمون‌ها هر کدام متخصص در زمینه‌های مختلف هستند. تنها راه ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی سبزتدریس از طریق شماره تماس ما است. بدون گرفتن کد و پیش شماره از طریق تلفن های ثابت سراسر کشور 9099071647

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان