اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175595793

هتل داران کرمانی آموزش دیدند

کد: 13950813175595793

https://goo.gl/VWBaCO

، تهران , (اخبار رسمی): دوره های آموزشی هتلداران، میزبانی و تشریفات ویژه مدیران و کارکنان واحدهای اقامتی و پذیرایی استان کرمان برگزار شد.

هتل داران کرمانی آموزش دیدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، محمد جهانشاهی معاون گردشگری استان کرمان با اعلام این خبر گفت: این دوره به صورت تئوری و عملی و با حضور اساتید مطرح حوزه گردشگری کشور در محل هتل جهانگردی کرمان برپا شد و در این دوره مدیران و کارکنان واحد های اقامتی و پذیرایی استان کرمان در دو روز متوالی آخرین روش ها و شیوه های میزبانی و تشریفات را آموزش دیدند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری دوره های آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری، ادامه داد: با توجه به رشد گردشگران داخلی و خارجی در سطح استان کرمان برپایی این قبیل دوره ها ضروری است.
جهانشاهی با تاکید بر اینکه از سال 92 تا کنون بیش از 20 دوره آموزشی ویژه فعالان صنعت گردشگری استان برگزار شده است، تصریح کرد: بدون شک این دوره ها سبب ارائه خدماتی مطلوب تر و موثرتر به گردشگران این خطه می شود.
وی با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مسافران موجبات ارتقاء جایگاه و اعتبار استان کرمان در بین استان های گردشگر پذیر کشور می شود، افزود: تا پایان سالجاری دوره های آموزشی مختلف دیگری ویژه فعالان گردشگری استان برگزار خواهد شد.
به گفته جهانشاهی دوره آموزش میزبانی و تشریفات با همکاری موسسه آموزشی خدمات هتلداری و گردشگری آگاه اندیشان کارمانیا برگزار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]