اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177525514

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب شد

کد: 13950816177525514

https://goo.gl/utYe8b

، تهران , (اخبار رسمی): طی حکمی از سوی دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، حمید ابدالی به عنوان مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب شد.

مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا منصوب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمویم سایپا، مراسم معارفه حمید ابدالی مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا ، با حضور دکتر جمالی و جمعی از مدیران عامل و مدیران ارشد گروه سایپا برگزار شد.  متن حکم مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل است:

به موجب این حکم و اصلاح قسمتی از قانون تجارت و مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ 94.06.24، جنابعالی به سمت مدیرعامل و عضو موظف هیات مدیره و نماینده شخصیت حقوقی شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا سهامی خاص در هیات مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا (سهامی عام) منصوب می شوید .

در این مراسم  دکتر جمالی از زحمات آستانی مدیرعامل پیشین شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا تقدیر و برای مدیر عامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایپا

گروه خودروسازی سایپا فلسفه و نگرش خود را بر پنج اصل رشد متوازن و مستمر، ایجاد ارزش پایدار برای ذینفعان، رهبری هزینه رقابتی، دستیابی به برند برتر ایرانی و کمینه سازی ریسک در سرمایه گذاری، بنا نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید