اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817177925699

جشنواره ملی سرزمین نور برگزار می شود

کد: 13950817177925699

https://goo.gl/IFhwSh

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره ملی سرزمین نور برای جمع آوری متن ادبی ، خاطره ، دلنوشته ، شعر ، داستان مرتبط با اردوی راهیان نوردانش آموزی فراخوان داد.

جشنواره ملی سرزمین نور برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، سازمان بسیج مستضعفین در راستای رسالت انقلابی خود، و به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور در جامعه به ویژه برای آشنایی نسل جوان و نوجوان همراه با حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی، اقدام به برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور می کند.

براین اساس؛ این جشنواره در بخش های مختلف با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس، آثار هنرمندان و زائرین مناطق عملیاتی را جمع آوری و در برنامه ای ویژه از آثار برگزیده تقدیر به عمل می آورد. باتوجه به اینکه در آن مجموعه، هنرمندان خوش ذوق و انقلابی مشغول به فعالیت هستند و این جشنواره نیز پذیرای آثاری در رشته های: (متن ادبی، خاطره، دلنوشته، شعر، داستان، فیلم نامه، نمایش نامه خیابانی ، وب سایت، نرم افزار، فیلم، عکس، پویانمایی ، نماهنگ، تحقیق و پژوهش و...است).

براساس این گزارش؛ مهلت ارسال آثار در چهاردهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور تا 5 آذرماه سال جاری است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://sarzaminenoor.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]