اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178035585

در هفته پنجم لیگ برتر

خودرو سازان به مصاف یکدیگر می روند

کد: 13950817178035585

https://goo.gl/ga6Khw

، تهران , (اخبار رسمی): هفته پنجم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 19 آبان ماه با شش دیدار پیگیری می شود که در نخستین مسابقه تیم های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خودرو سازان به مصاف یکدیگر می روند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 19 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، اردکان، گنبد، ارومیه و ساری پیگیری خواهد شد.
نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال به نوعی حساس ترین مسابقه هست که دو تیم خودرو ساز کشور به مصاف یکدیگر می روند. این دیدار از ساعت 15 و 30 دقیقه در خانه والیبال تهران آغاز می شود و تیم های پیکان و سایپا در حالی به مصاف یکدیگر می روند که با سه برد، 9 و 8 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم جدول قرار دارند. فاتح این میدان رتبه سومی اش قطعی خواهد شد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران که در هفته چهارم سه بر یک مغلوب پارسه شدند، در این هفته با تمام توان به میدان می روند تا از اعتبار این تیم دفاع کنند و ناکامی هفته چهارم را یک اتفاق نشان دهند.
از سوی دیگر نارنجی پوشان مسعود آرمات سرمربی تیم سایپا انگیزه زیادی برای شکست این حریف دیرینه دارند تا شرایط خود را در جدول تثبیت کنند.
در دومین دیدار این هفته خانه والیبال تهران، بانک سرمایه صدرنشین فعلی لیگ برتر به مصاف صالحین ورامین که در رتبه نهم قرار دارد می رود. صالحین ورامین که در هفته های دوم و سوم دو پیروزی متوالی به دست آورد، اگر در این هفته مغلوب بانک سرمایه شود، تعداد ناکامی هایش نسبت به بردهایش بیشتر می شود.
از سوی دیگر بانک سرمایه در دیدار خانگی به مصاف نماینده ورامین می رود و برای حفظ صدرنشینی خود محکوم به شکست حریف است.
تیم سازمان عمران شهرداری ساری در هفته پنجم لیگ برتر والیبال میزبان شهرداری تبریز است و از ساعت 17 روز چهارشنبه در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف هم می روند. نماینده ساری در این هفته هم بدون سرمربی خود که به حکم کمیته انضباطی محروم است، به مصاف میهمان خود می رود.
دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری تبریز با دو برد و 6 امتیاز در رتبه های ششم و هفتم جدول قرار دارند و نماینده ساری به لطف ست های برده بیشتر در جایگاه ششم است و این موضوع جدال دو تیم را حساس تر خواهد کرد.
تیم کاله مازندران که تا کنون پیروزی در لیگ برتر امسال نداشته اند، در هفته پنجم این رقابت ها در اردکان به مصاف خاتم می رود. خاتم با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه هشتم است و برد در بازی خانگی حتما یک پله صعود را برایش به همراه خواهد داشت.
کاله مازندارن نیز بدون برد و با یک امتیاز در رتبه یازدهم جدول است و در شاگردان بهروز عطایی سرمربی این تیم در جدال با تیم خاتم که امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، به دنبال نخستین برد خود در این رقابت ها خواهند بود تا پایانی بر ناکامی ها داشته باشند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که سال گذشته عنوان سوم مشترک لیگ برتر را به دست آورده بود، در هفته پنجم دور مقدماتی رقابت های امسال در سالن غدیر ارومیه میزبان پارسه تهران است.
تیم پارسه با سه برد و 10 امتیاز در رتبه دوم است و شهرداری ارومیه با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. شاگردان فرهاد نفرزاده برای حفظ جایگاه خود محکوم به برد در دیدار غیر خانگی هستند اما جدال با نماینده ارومیه در سال غدیر این شهر که شش هزار تماشاگر بر آن نظارت خواهند داشت، کار آسانی نیست و تیم جوان پارسه باید با اتکا به قدرت بدنی خود وارد این میدان سخت شود.
در آخرین مسابقه هفته پنجم دور رفت لیگ برتر والیبال تیم هاوش گنبد که بدون امتیاز و برد در انتهای جدول قرار دارد، میزبان شهرداری اراک است. نمایندگان اراک و گنبد در رتبه های دهم و دوازدهم جدول هستند و تیم گنبد با توجه به امتیاز میزبانی می تواند نخستین برد خود را در این مسابقه تجربه کند، زیرا حریفش برای نخستین بار در لیگ برتر به میدان می رود.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
پیکان تهران – سایپای البرز

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
بانک سرمایه – صالحین ورامین

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت 17
خاتم اردکان – کاله مازندران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – شهرداری اراک

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – پارسه تهران

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 17
سازمان عمران شهرداری ساری – شهرداری تبریز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش