اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178045585

تیم ملی ساحلی زیر 21 سال والیبال تشکیل می شود

کد: 13950817178045585

https://goo.gl/Pbv6uD

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر سازمان ساحلی از تشکیل تیم ملی زیر 21 سال والیبال ساحلی پسر ایران خبر داد.

تیم ملی ساحلی زیر 21 سال والیبال تشکیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، «کسری غفوری» افزود: از آنجایی که در سال 2017 مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان برگزار خواهد شد، پس از تشکیل تیم های ملی نوجوانان و جوانان در کنار تیم ملی بزرگسالان والیبال ساحلی، سازمان والیبال ساحلی تیم ملی امید (زیر 21 سال) را نیز تشکیل می دهد.
وی درباره سرمربی این تیم گفت: هدایت این تیم را «آرش رامسری» از پیشکسوتان و قهرمانان اسبق تیم ملی والیبال ساحلی به عنوان سرمربی برعهده خواهد داشت.
دبیر سازمان ساحلی با بیان اینکه استفاده حداکثری از همه نیروهای توانمند والیبال ساحلی در تیم های ملی رده های سنی مختلف از اولویت های کاری این سازمان است، تصریح کرد: شاهد حضور با تجربه هایی همچون پرویز فرخی، مازیار هوشمند و آرش رامسری در راس تیم های ملی نوجوانان و جوانان و امید هستیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا مربیان تیم ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال انتخاب شدند؟ گفت: به زودی کمک مربیان این تیم نیز با نظر آرش رامسری انتخاب می شوند.
غفوری درباره نحوه حضور تیم های آسیایی در رقابت های قهرمانی جهان گفت: سهمیه قاره آسیا برای رقابت های والیبال ساحلی زیر 21 سال قهرمانی جهان 2017، پنج تیم در جدول اصلی و چهار تیم در جدول مقدماتی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش