اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178366521

در حاشیه نمایشگاه مطبوعات با تفاهم اخباررسمی و «هیراد» رخ می دهد

تخفیف ویژه «پوشاک هیراد» برای اصحاب رسانه

کد: 13950817178366521

https://goo.gl/fIwE4b

، تهران , (اخبار رسمی): طبق قرارداد همکاری بین اخباررسمی و شرکت پوشاک مردانه هیراد، خبرنگاران می توانند از تخفیف های این شرکت در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی استفاده کنند.

آغاز ارائه کد تخفیف پوشاک هیراد به اصحاب رسانه

به گزارش اخباررسمی از روابط عمومی پوشاک هیراد، در راستای حمایت از تولید ملی و جامعه خبری ایران، اخبار رسمی در یک تفاهم با شرکت پوشاک مردانه هیراد، همکاری دوجانبه ای را در این زمینه آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، در این راستا و طبق این همکاری، بُن های تخفیفی پوشاک مردانه هیراد برای جامعه خبری درنظر گرفته شده تا در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه به منظور قدردانی از فعالان خبری، توسط اخباررسمی به خبرنگاران اهدا شود.

بر همین اساس، اخباررسمی با هدف حمایت از شرکت های تولیدی که در راستای اقتصادمقاومتی فعال و برندسازی مناسبی را در بازار انجام باشند، سعی در ایجاد محتوای خبری و حمایت از برندهای ملی  را دارد.

لازم به ذکر است که پوشاک هیراد به عنوان یکی از معتبرترین واحدهای تولیدی لباس از اندوخته‌ای غنی از ایده، طرح و عمل، همراه با هدف‌گذاری‌های بلند مدت همراه شده است. 

این واحد تولیدی با تجربه 25 ساله خود در کسوت مدیر تولید، همت خود را بر تولید با کیفیت بنا نهاده است و در همین راستا با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی روز دنیا، پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات در صنعت پوشاک توانسته است نه تنها در بخش طراحی، مدسازی و تولید که در حیطه خدمات فروش هم، فعالیت‌های خود را در بالاترین سطح استاندارد ایران مطرح کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیراد

هیراد اولین پوشاک با گارانتی یکساله و تعویض بدونه قید و شرط در ایران است. این مجموعه علاوه بر نمایندگی تهران، در شیراز، تنکابن هم نمایندگی دارد.پوشاک مردانه هیراد با یک دهه فعالیت در زمینه های تولید و واردات و فروش دارای افتخارات متعدد در سطح ملی و بین المللی است. هیراد با بیش از 20 سال تجربه در صنعت نساجی همواره با ارائه کالای مرغوب و خدمات شایسته به دنبال رضایت مخاطبان خود بوده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]