اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951209239646521

جشنواره بهاره هیراد به مناسبت نوروز برگزارمی‌شود

آغاز فروش بهاره پوشاک هیراد در آستانه سال نو

کد: 13951209239646521

https://goo.gl/KLi6w3

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره بهاره هیراد با مدلهای جدید و متنوع بهاری به مناسبت سال نو، از 10 اسفند95 آغاز وتا پایان اسفند95 ادامه دارد.

فروش ویژه سال نو پوشاک هیراد از 10اسفند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی پوشاک مردانه هیراد، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره بهاره هیراد به مناسبت سال نو و در دوره زمانی 20روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند پوشاک هیراد را از طریق فروشگاه‌های این مجموعه در خیابان میرداماد و میدان شیخ بهایی تهران تهیه کنند.

عموپور مدیرعامل شرکت هیراد، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست وتصریح کرد: در دوره زمانی 20 روزه با برگزاری جشنواره‌ نوروزی قصد داریم تا علاوه بر افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت را فراهم کنیم.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره عیدانه پرداخت و ادامه داد: شما می توانید در پوشاک هیراد بهترین کلکسیون بهاره این مجموعه را در این جشنواره خریداری نمایید.

به گفته او،  مجموعه پوشاک هیراد با توجه به نیاز بازار در هرفصل کلکسیونی از محصولات روز خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیراد

هیراد اولین پوشاک با گارانتی یکساله و تعویض بدونه قید و شرط در ایران است. این مجموعه علاوه بر نمایندگی تهران، در شیراز، تنکابن هم نمایندگی دارد.پوشاک مردانه هیراد با یک دهه فعالیت در زمینه های تولید و واردات و فروش دارای افتخارات متعدد در سطح ملی و بین المللی است. هیراد با بیش از 20 سال تجربه در صنعت نساجی همواره با ارائه کالای مرغوب و خدمات شایسته به دنبال رضایت مخاطبان خود بوده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]