اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950818178656522

دوره ielts یا toefl

کد: 13950818178656522

https://goo.gl/0HNV2v

، تهران , (اخبار رسمی): در چند سال گذشته، محبوبیت دوره IELTS روز به روز افزایش پیدا کرده است. تقریبا از سال 2010، جستجوهای آیلتس بسیار بیشتر از تافل شده است و مردم بیشتر به دنبال اخذ مدرک آیلتس هستند.

دوره ielts

به گطارش اخباررسمی از روابط عمومی اکسیر، آزمون آیلتس و آزمون تافل  از جمله آزمون های پر مخاطب و کاربردی در ایران و همچنین در دنیاست اما اخیرا آزمون دیگری نیز وارد بازی شده است: آزمون پی تی ای (PTE). آزمون های آیلتس و PTE در دو ماژول آکادمیک و جنرال تهیه و اجرا می شوند و اخیرا تمرکز زیادی از سوی تافل به آیلتس رفته و همچنین آزمون PTE دارد برای خودش جایی باز می کند.

آنچه مسلم است این است که رفته رفته از محبوبیت آزمون تافل به خاطر وجود محدودیت هایش کم می شود. محدودیت هایی نظیر اینکه آزمون امریکایی می باشد (فقط)، تنها برخی از کشورها آن را می پذیرند، در بخش اسپیکینگ آن صدای متقاضی ضبط شده و به صورت پویا، مکالمه ای با شخص دیگری صورت نمی پذیرد (قبل از اتمام صحبت شما ضبط قطع خواهد شد و این اتفاق ایجاد استرس زیادی می کند).

آزمون TOEFL در ابتدا به صورت کاغذی بود (pbT: Paper-based TOEFL) و سپس به صورت کامپوتری (cbT: computer-based TOEFL) اجرا شده و درنهایت اینترنتی (ibT: internet-based TOEFL) شد ولی همچنان آخرین نسخه ی آن هم استانداردهای لازم را ندارد.

دوره ielts

در چند سال گذشته، محبوبیت دوره IELTS روز به روز افزایش پیدا کرده است. تقریبا از سال 2010، جستجوهای آیلتس بسیار بیشتر از تافل شده است و مردم بیشتر به دنبال اخذ مدرک آیلتس هستند. این نتیجه را می توانید در نتایج جستجوی گوگل بخش trends.google مشاهده کنید. علی رغم آنکه این آزمون کاغذی می باشد (Paper-based)، بسیار استاندارد بوده، و در سرتاسر جهان، حتی امریکا، پذیرفته می شود.

این آزمون برخلاف تافل، توسط سه نهاد مختلف تهیه و اجرا می شود. تافل توسط ETS و آیلتس توسط British Council، Cambridge English Language Assessment و idp Australia تهیه و اجرا می شود. آزمون IELTS لهجه های بریتانیایی، امریکایی، استرالیایی و غیره را در خود داشته و هر دو می توانند در این آزمون قابل قبول باشند (مثلا هجی کردن ها و تلفظ ها متفاوت است اما هردو مورد قبول است). در اسپیکینگ آیلتس، همچنین، متقاضی کلاس IELTS با یک ممتحن تایید شده (certified-examiner) صحبت کرده و گفتوگویشان ضبط می شود.

آزمون دیگری نیز به نام PTE (Pearson Test of English) وجود دارد که مدت هاست در حال فعالیت است اما ظاهرا از آگوست 2014 توانسته است خودش را وارد بازی کرده و بسیاری از متقاضیان به این آزمون روی آورده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش آیلتس اکسیر

آموزش آیلتس اکسیر را بهتر بشناسید... سیستم آموزشی حرفه ای طبق syllabus های آموزشی British Council و دانشگاه Cambridge انگلستان از معدود مراکز متمرکز متخصص بر روی خدمات آموزشی آزمون بین المللی IELTS در ایران و خارج از کشور کلاس های نیمه خصوصی و نیمه گروهی برای بازدهی بیشتر با اساتید جوان، با تجربه و با دانش مناسب واقع شده در قلب آموزشی تهران (روبه روی دانشگاه تهران) استفاده از وسایل آموزشی مدرن در کلاس هایی مهیج و با انرژی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش